WitteWel ; Leg uit.
K4T ; Helaas is de individuele consument niet in staat een vuist te maken tegen Telecomproviders die de klant beduvelen.
WitteWel ; Wat versta je onder beduvelen ?
#################################################
K4T ; Door deze reclamecampagnes (uiteindelijk door jullie, klanten betaald!)worden poblemen zoals bijvoorbeeld een niet betrouwbaar en slecht dekkend netwerk, foutieve rekeningen, incorrecte afsluitingen, onbetaalde veroorzaakte schade door slechte levering raken, afgedekt.
WitteWel ; Ik ken geen 1 produkt waar reclame van word gemaakt die je niet mee zou betalen als je het produkt aanschaft
Dus een fabrikant of bedrijf maakt reclame om feitente verdoezelen
WitteWel ; En over de landelijke dekking van een bepaalde provider (in uw geval de boos doener T-mobile/BEN)
Je kan een nummer bellen en informeren of de dekking op die of die postcode wel of niet goed , of matig is.
Er zijn nog altijd gebieden in NL waar de dekking niet 100 % is.
Dit is algemeen bekend (waar komen anders de grapjes vandaan als ; BEN er even niet)
Kwestie van informeren voordat m'n iets aanschaft , Voordat je een auto aanschaft ga je toch ook eerst nadenken , bv kan ik daar wel met 4 personen inzitten , nee u komt thuis en vraagt aan de kinderen of ze met de nieuwe auto mee willen rijden.
Zeggen die kinderen tegen u , waar moeten wij zitten ? op de trekhaak ?
U rijd naar de dealer en zeikt heel die man af dat de zojuist gekochte coupe maar 2 zitplaatsen heeft.
WitteWel ; Komt er nog eens bij als KPN/BEN/Vodafone/O2/D* de dekking willen optimaliseren door masten bij te plaatsen , dat deze vaak worden tegengewerkt door locale overheids instellingen en of geitenwollen sokken figuren.
##################################################
K4T ; Onbetaalde veroorzaakte schade door slechte levering.
WitteWel ; Kan me niet voorstellen dat als uw auto kapot gaat en daardoor een deal mis loopt dat de autofabrikant/importeur/dealer voor die kosten opdraaid , danis het eind zoek denk ik.
##################################################
K4T ga lekker Faxxen , geheid dat je daar ook problemen tegenkomt.
C-ya ,WitteWel
PS: En lig toch niet zo te zeiken over Telemaniac want als er iemand nog nooit (misschien eens) zijn bedrijfje heeft aangeprezen in een reactie is Telemaniac het wel volgens mij.
Geeft door de regel altijd eerlijk antwoord.
Wel enkele topics over zijn nieuwe opzet op GSMshop waren idd niet op z'n plaats naar mijn mening.
WitteWel.nl :D:D