Klachten en claim voor T-Mobile

• WitteWel

WitteWel ; Leg uit.

K4T ; Helaas is de individuele consument niet in staat een vuist te maken tegen Telecomproviders die de klant beduvelen.

WitteWel ; Wat versta je onder beduvelen ?

#################################################

K4T ; Door deze reclamecampagnes (uiteindelijk door jullie, klanten betaald!)worden poblemen zoals bijvoorbeeld een niet betrouwbaar en slecht dekkend netwerk, foutieve rekeningen, incorrecte afsluitingen, onbetaalde veroorzaakte schade door slechte levering raken, afgedekt.

WitteWel ; Ik ken geen 1 produkt waar reclame van word gemaakt die je niet mee zou betalen als je het produkt aanschaft :?

Dus een fabrikant of bedrijf maakt reclame om feitente verdoezelen :?

WitteWel ; En over de landelijke dekking van een bepaalde provider (in uw geval de boos doener T-mobile/BEN)

Je kan een nummer bellen en informeren of de dekking op die of die postcode wel of niet goed , of matig is.

Er zijn nog altijd gebieden in NL waar de dekking niet 100 % is.

Dit is algemeen bekend (waar komen anders de grapjes vandaan als ; BEN er even niet)

Kwestie van informeren voordat m'n iets aanschaft , Voordat je een auto aanschaft ga je toch ook eerst nadenken , bv kan ik daar wel met 4 personen inzitten , nee u komt thuis en vraagt aan de kinderen of ze met de nieuwe auto mee willen rijden.

Zeggen die kinderen tegen u , waar moeten wij zitten ? op de trekhaak ?

U rijd naar de dealer en zeikt heel die man af dat de zojuist gekochte coupe maar 2 zitplaatsen heeft.

WitteWel ; Komt er nog eens bij als KPN/BEN/Vodafone/O2/D* de dekking willen optimaliseren door masten bij te plaatsen , dat deze vaak worden tegengewerkt door locale overheids instellingen en of geitenwollen sokken figuren.

##################################################

K4T ; Onbetaalde veroorzaakte schade door slechte levering.

WitteWel ; Kan me niet voorstellen dat als uw auto kapot gaat en daardoor een deal mis loopt dat de autofabrikant/importeur/dealer voor die kosten opdraaid , danis het eind zoek denk ik.

##################################################

K4T ga lekker Faxxen , geheid dat je daar ook problemen tegenkomt.

C-ya ,WitteWel

PS: En lig toch niet zo te zeiken over Telemaniac want als er iemand nog nooit (misschien eens) zijn bedrijfje heeft aangeprezen in een reactie is Telemaniac het wel volgens mij.

Geeft door de regel altijd eerlijk antwoord.

Wel enkele topics over zijn nieuwe opzet op GSMshop waren idd niet op z'n plaats naar mijn mening.

WitteWel.nl :D:D:D

• MASTER

Daar ben ik met Telemaniac mee eens newbie :D:D:D

Groeten van de Master “get a life, get a P800”

• telemaniac.nl

:D Sorry dan nog voor deze misstap, is vast in mijn vreugde gebeurd :D

Maar ik was dan ook apetrots, en nog :D:D:D:D:D:D Of doe ik het perongeluk nu weer :?

www.telemaniac.nl

• telemaniac.nl

Dank u heer Master :D

Het is jammer te zien dat veel mensen graag willen horen wat men wil horen.

Ieder tegengeluid of weerspraak word afgedaan als vijandig, afzeiken en dergelijke.

Lazen jullie de eigen reacties nou een terug voor je ze op het forum donderde, dan behoed je jezelf voor domme bijdrages zoals: Die pest Ben sluit me zomaar af als ik weiger te betalen, de rotzakken ! Ik heb net een Ben aangesloten maar verwacht alleen maar sjit {Sjit naar voorbeeld van Linda die veel lettersoep eet:D}. Je denkt dat ik je voor paal zet…… maar dat was meestal niet meer nodig, had jezelf al gedaan namelijk.

Ik vind deze onderneming tegen Ben/ T Mobile helemaal kansloos. Het is een kopie van UPC Sucks, Dutchtone Sucks, en alles sucks waarmee ik wel eens in de knoop heb gezeten. Laten we eerlijk zijn……. is 1 van de bovenstaande ondernemingen dramatisch verbeterd volgens de oprichters en deelnemers van deze sites, scheld en klaagverzamelingen. Nee, dus zinloos en een “waste of time”. O2 is al tijden vaste gast bij die blonde doos van Radar die altijd zo stoer doet alsof ze alle problemen uit de wereld kan helpen. Heeft dit geleid tot ook maar 1 noemenswaardige verbetering in de administratieve afhandeling van O2 ??????? Nee, natuurlijk niet. De blonde doos heeft met haar gekakel de situatie alleen maar slechter gemaak. De terugval in aansluitingen bij O2, ondermeer door haar wufte bijdrages in haar zielige showtje is de cash situatie bij O2 alleen maar slechter geworden. Dus nu zit er echter nog maar 1 huisvrouw {part-time ivm 18 kids} en een puber {die gezakt is voor het vakkenvul diploma van de Aldi} op de administratieve afdeling van O2. Als je een probleem wil oplossen dan moet je eens proberen als redelijk, verstandig en volwassen mens te praten met degene die naar jouw mening de boel verziekt. Maar de reacties van de aanhangers op dit topic spreken meer dan boekdelen. Direct in de aanval, lekker schelden en zielig doen, direct met sterke verhalen en domme praatjes reageren. Als of een multi-national daarvan onder de indruk is. Men pleurt gewoon de horen op de haak. Een volkomen normale, menselijke reactie trouwens. Want wat heeft men nu nog te melden aan iemand die helemaal niets horen wil behalve zichzelf en zijn levensbedreigende mobiele probleempje.

Een leuke verhaaltje voor het slapengaan:

Een man komt in mijn winkeltje met het verhaal dat hij tienduizenden euro's van mij eist. Zijn telefoon is namelijk stuk gegaan en nu is hij voor enkele tienduizenden euro's aan orders misgelopen. Zijn hele bedrijf draaide op die telefoon !!!!! Hij zou en hij moest ook nog direct een nieuwe hebben, anders waren de gevolgen niet te overzien voor mijn onderneming. Welke overigens niet lang meer zou bestaan volgens zijn zeggen. De telefoon is ook in mijn onderneming heel belangrijk {gek he in een telefoonwinkel en mobiele telefonie website:D} maar als ik ook maar het idee had dat ik mogelijk tienduizenden euro's mis zou lopen… dan had ik 5 reserve telefoons binnen handbereik.

Meneer kon van mij de boom in. Of je praat normaal, of ik zet je buiten de deur. Mag die doos van Radar langskomen, want zolang ze der kakel houdt is ze redelijk om aan te zien/ zitten. Afijn, ding ter reparatie naar Motorola. Blijkt volkomen naar de goden te zijn ivm vloeistofschade. Man ontkennen natuurlijk en weigerde de kosten te voldoen. Even later rij ik door Amsterdam, en zie de man sjouwen met een ladder, wat blijkt……. meneer is glazenwasser. Dat verklaarde in iedergeval de vloeistofschade. Waar ik nogsteeds vragen over heb is hoeveel glazen die man niet zou moet wassen om tienduizenden euro's mis te lopen :D

Moraal van het verhaal: Jullie doen mij denken aan die man met zijn ladder en zijn grote muil. Had hij redelijk en netjes zijn situatie uitgelegd dan had hij van mij een speciale pechkorting gekregen op een nieuwe GSM {ja die hebben we echt, pechkorting}. Nu voelt hij zich voor eeuwig en altijd een sukkeltje omdat ik natuurlijk even ben uitgestapt om hem te vragen of hij mijn winkelruiten ook een keer wilde doen/

Weltruste, ik heb me weer kostelijk vermaakt vandaag. Deels dankzij jullie :D

Mvg,

www.telemaniac.nl

• MASTER

Helaas is dat wel,dat veel mensen willen horen wat zij willen horen of afzeiken wat onnodig is.Bijv: heb je over“waarom kopen mensen een Nokia terwijl ze weten dat ze veel fouten bevatten” geef je je mening en wat doen ze gelijk afzeiken tegen je.Dat heb ik ook vaak mee gemaakt op dit forum,als ze niet weten wat ze willen zeggen of dat ze geen antwoord hebben dan gaan ze op het persoon af die een mening gaf.En dat vindt ik erg zwak en beperkt denkvermogen van die persoon.

Leuk verhaal telemaniac ik had veel lol gehad :D:D

Maar ik begrijp wat je bedoel met dat soort figuren,had ik vaak last van gehad met Nokia freaken op dit forum als ik over Nokia ging prtaen :D denken dat ze alles weten over Nokia toestellen :D terwijl dat ik al bijna 6 jaar die zooi hebt gehad voelde me erg dom achteraf :D maar ja iedreeen leert iets van zijn/haar fouten.

Hou je haaks Telemaniac en laat je niet gek maken kerel dat doe ik ook niet,gewoon het hoofd koel houden :D

“get a life, get a P800” groeten van de Master

• Ralf

Volgens mij zijn er hier 2 mensen of zo die telemaniac zat zijn…..Telemaniac is een vaste bezoeker op dit forum en daarbij nog een aantal…En ga er maar van uit dat telemaniac meer verstand heeft van zaken dan bijvoorbeeld mensen als franky….

Gegroet,

En telemaniac..ga zo door…leuk verhaal :D…ik denk dat ik ook maar glazenwasser wordt en in 5 dagen 10000 euros ga ophalen :D

groeten

Ralf

• Frenk

Wat kortzichtig gedacht telemaniac.

De consument gaat automatisch in verdediging na zoveel klachten over slechte providers, dus ik vind juist dat de consument kritisch moet blijven en zich niet meer zo gemakkelijk moet laten afschepen door dat gemanipuleer vanuit de telecombusiness. Al is het alleen al om de concurrentie tussen die bedrijven hoog te houden en nog scherper te blijven in service en dienstverlening, wat gewoon uien is bij veel providers. Ze beloven je van alles, maar nakomen ho maar. Wanneer komt er eens een echte provider die nakomt wat ie beloofd. Er zijn veel te veel klachten over providers, dus voorkomen is beter dan genezen momenteel.

Waar voor je geld :? oftewel waar is mijn geld :?

• WitteWel

Dat is mooi idd.

Maar ik hoor alleen geschreeuw , en geen feiten.

Waneer word je beduveld ?

Waneer en waar heb je geen bereik > is dit de schuld van BEN of de overheids instellingen ?

Waar staat dat BEN100% dekking geeft in NL ?

enz.enz.

Ik denk dat de mensen die meedoen aan de schreeuw-club , er alleen op uitzijn om h'n abb. vroegtijdig te beeindigen zodat ze weer snel aan een nieuwe telecom actie mee kunnen doen.

Dus …. , WitteWel

• WitteWel

Frenk ; Als ik dit had geweten dan had ik gister ook geen abbo afgesloten.

WitteWel ; Dat had je wel gedaan , je hebt voor T-mobile gekozen omdat je daar de meeste korting/sms'jes/cashdeal/gsm oid kon krijgen , en KPN of Vodafone veel te duur vond in vergelijking met T-mobile.

Ik was tot het eind zeer tevreden over BEN , en heb sinds het T-mobile is 1 keer moeten bellen met h'n en dat duurde langer als normaal (wacht tijd).

Dit komt hoogst waarschijnlijk door alle bange en schreeuwerige consumenten die denken dat ze nu meer geld kwijt zijn of proberen om h'n abb op te zeggen ivm 1 of andere vage regel.

Daar zijn tevreden klanten als ik de dupe van.

Maar je zal zien als de storm is gelegen dat de wacht tijden ook weer terug zullen lopen.

Met de groeten van , WitteWel :D:D:D

• roel

Er wordt momenteel, ook in andere forums op internet, veel gediscussieerd over de mogelijkheid om je lopende TM-abo per direct kosteloos op te zeggen naar aanleiding van de recente verandering in de MMS-tarieven.

Voorlopige conclusie is dat we zeker van bovenstaande mogelijkheid gebruik kunnen maken. MMS werd gratis geintroduceerd, maar zou daarna zonder twijfel 50 cent gaan kosten voor alle mmsjes, ongeacht de grote. Er is niets vermeld over een limiet, waarbij men er vanuit mag gaan dat een MMS altijd 50 cent kost.

Vlak na aansluiting van een nieuwe Ben-abo hebben we een Ben-ordner (of TM ordner) ontvangen met daarbij ook een tarievenlijst. In deze lijst staat zwart op wit dat een MMS 50 cent kost, punt.

T-Mobile heeft echter alsnog besloten om voor een MMS van meer dan 30kb €1 te vragen, iets waarvoor wij niet getekend hebben enkele maanden geleden!

Bij deze dus: het is mogelijk om je lopende TM-abo per direct kosteloos te beeindigen door je te beroepen op de recente wijziging in de MMS-tarieven!

Je opzegbrief kun je richten aan:

T-Mobile NL

T.a.v. abonnementen administratie / relatiebeheer

Postbus 16272

2500 BG Den Haag

Mijn opzegbrief gaat spoedig met de post mee. Laten we elkaar net als bij de O2 opzegging in januari goed op de hoogte houden.