Klachten en claim voor T-Mobile

• klachten4tmobile

Beste mensen,

We zijn een groep consumenten die gebruik hebben gemaakt van de diensten van Ben, zoals het bedrijf nu T-mobile heet. Helaas hebben we allemaal dezelfde slechte ervaringen opgedaan namelijk:

* incorrecte rekeningen

* niet verzonden rekeningen waardoor geen betaling kon plaats vinden en dus werd afgesloten

* onterechte afsluitingen

* geen netwerk waar men wel netwerk zegt te hebben

* slechte kwaliteit van verbindingen

* onbeschofte behandeling aan de telefoon of niet bereikbaar.

Ga zo maar door.

Ben of nu T-mobile, weigert haar verantwoordelijkheid te nemen en gaat rustig door met charme campagnes terwijl het product uitermate slecht is. Vele consumenten trappen in de mooie praatjes van T-Mobile maar komen al snel van een koude kermis thuis, maar zitten dan wel vast aan bijvoorbeeld een twee-jarig abonnement.

We zijn op zoek naar consumenten die ook deze ervaringen hebben opgedaan en daardoor ook eventueel schade hebben geleden. We willen deze problemen publiekelijk onder de aandacht brengen. Het is slechts een topje van de ijsberg. En verder willen een gezamenlijke claim formuleren.

Heb je dezelfde ervaringen mail en we nemen contact met je op.

E-mailadres: klachten4tmobile@yahoo.com

Alvast bedankt!

P.S. Zet je klachten ook gezamenlijk op: www.trosradar.nl/indexradio.html zodat de klachten nog bekender worden.

• shailinder

-veel te lange activatie tijd namelijk een week.

-slechte verbinding.

-onbereikbare klantenservice wel een uur in de wacht gestaan in het totaal.

• telemaniac

Sorry hoor….. maar wat een onzin ! Activatiteit is hoogstens 5 tot 10 minuten, klantenservice neemt binnen enkele keren overgaan op, tussen de beste en de slechtste netwerken zit een verschil van hoogstens 0,2 procent.

Weet niet wij jij hebt geprobeerd te bellen of via wie je hebt geactiveerd…..:? Maar deze klachten klinken echt niet reeel.

www.telemaniac.nl

• WitteWel

1 uur in de wacht gestaan in totaal , hoeveel keer heb je gebeld ? 15 keer ofzo !!!

Ik heb met het tot vorige week hetende BEN netwerk weinig tot geen problemen en hoor vancollega's ook geen noemenswaardige problemen.

Het zal heus wel eens voorkomen dat niet alles volgens plan verloopt , maar waar is dat niet ??

WitteWel

• wesley

Hallo, ten eerste wil ik even zeggen dat ik het heel goed vind dat jullie iets willen doen aan de slechte service van BEN (of tmobile)

Vorrig jaar heb ik echt superveel problemen gehad met ben,..

ik stond op een gegeven moment bijna huilend aan de telefoon van kwaatheid toen ik de klanten service van Ben belde.

Vorrig jaar heeft Ben namelijk een achterstand gehad in de administratie.

Daar kreeg ik netjes een brief over.

Maar ben was ineens ook mijn automatische incasso kwijt.

Daardoor kreeg ik rekeningen thuis,.. maar ik dacht dat die automatisch betaald zouden worden.

Ik heb toen gebeld met ben,. en zij vertelde mij dat ik opnieuw een machtigingskaart moest insturen.

Omdat ik dat echt gek vond,.. heb ik hun gemeld dat ik dat niet van plan was,. en dat ze hun zaakjes maar goed moesten regelen.

Ik heb hun telefonisch verteld dat ze gewoon het geld van mijn rekening mochten schrijven,.. en dat ik niet van plan was om op nieuw brieven te gaan sturen,.. doordat hun spullen kwijt hadden gemaakt.

Wat ik zo vreemd vond was dat ik op het contact had getekend voor automatich incasso,.

Dus zouden ze dus mijn contract kwijt zijn.

Dus ik vertelde ze dat als ze mijn machtiging/contract kwijt waren, ik dus ook kon stoppen met mijn abonnement,.. want dan was er ook geen verplichting meer.

Toen heeft Ben mijn abonnement geblokeerd,.. en moest ik een hoop kosten betlaen om het weer aan te laten sluiten,..

Iedere keer als ik naar de klantenservice belde,.. en netjes het verhaal vertelde,.. werd ik BELACHELIJK behandeld !!!

Als ik na een gesprek vroeg aan die persoon of ik zijn of haar mocht noteren,.. kreeg ik niet hun naam !

en regelmatig gooide ze gewoon de hoorn erop !

Gelukkig ben ik nu al een tijdje van ben af !

en ook ben ik blij dat Ben nu T mobile heet,. .omdat ik dan niet iedere keer als er op tv zo´n irritante BEN reclame kwam werd herinnerd aan nederlands ´bedrijf met de slechtste service naar klanten toe´

Ik hoop dat jullie succes zullen hebben met deze aktie,..

want wat dit bedrijf allemaal flikt,.. kan toch echt niet door de beugel !

SUCCES !!!

Met vriendelijke groet,

Wesley Bakker

info@wesleybakker.nl

• telemaniac.nl

Ik ga hier Ben/ T Mobile niet verdedigen. Ik ga jou ook niet afkraken. Maar als ik het samenvat dan is het volgende aan de hand:

Ben maakt een administratieve fout en verzoekt jou, indien je automatisch wil betalen om hen opnieuw te machtigen, hetgeen inderdaad nodig is omdat men dat niet zomaar kan doen. Om wat voor reden dan ook wens jij hieraan niet mee te werken. Maar je wenst ook niet de acceptgiro's te betalen, en doet dit dan ook niet. Jouw achterstand in betalen loopt dus snel op. Omdat jij de fantasie hebt dat men geen machtiging heeft……… dus jouw contract wel kwijt zal zijn denk je dat je nu helemaal niet meer hoeft te betalen :? Nu sluit men jou, wegens achterstallige betalingen af en ben jij enorm verbaast. Jij bent dus van mening dat je geen overeenkomst hebt met Ben en je hebt geen zin in het verschaffen van een automatische incasso, acceptgiro's wens je ook niet te voldoen maar men had wel jouw verbinding tot in lengte ten dagen moeten behouden :? Ook ben je nu boos omdat men geld wil zien van je, en ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je het abonnement wel hebt gebruikt totdat men je afsloot. Tja……….. ben ik de enige die jouw redenering niet helemaal kan volgen? En ben ik de enige die het wel een beetje logisch vind dat Ben niet met jou gaat wedijveren over jouw fantasie en gewoon wil dat je betaald?

Aan het einde van de rit ben jij van mening dat Ben een k*tbedrijf is terwijl men gewoon een administratieve fout heeft gemaakt en jouw hulp hebben gevraagd.

Ik vind het wel troosteloos dat je ook nog dit geval breed uit gaat meten op een forum alsof je het grootste gelijk hebt van de wereld. Terwijl het insturen van een simpele machtiging het hele probleem had voorkomen. Gelukkig krijg jij voorlopig nergens meer een abonnement, want het zou niet goed zijn als alle klanten van willekeurig welke bedrijven er zulke vage logica op na houden.

www.telemaniac.nl

• WitteWel

Inderdaad Telemaniac.

Het zou ook niet goed zijn als een bedrijf te pas en te onpas automatische machtegingen in gang kon zetten.

Dus als BEN dat wel had gedaan zonder jou medeweten had je er niet naar geroepen , maar ik denk dat je nog bozer werd als je er achter kwam dat BEN even zelf een machtiging aanmaakte. (omdat jij daar ooit eens toestemming voor hebt gegeven)

Een bedrijf als BEN heef zich ook aan regels te houden.

Ik vind je reactie weer een typische Hollandse reactie , bang dat het je een stukje papier kost > @!#$ you BEN dat doe ik dus niet.

En het wil niet zeggen dat het geoorloofd is dat een bedrijf administratie kwijt raakt oid , maar als het bedrijf je daarvan netjes op de hoogte steld en daarvoor je hulp nodig heeft vind ik het toch wel netjes.

Waar gewerkt word worden nu eenmaal fouten gemaakt en dat zal op het bedrijf waar u werkt of gaat werken ook gebeuren , alleenje fouten toegeven is meestal wel het moeilijkste.

C-ya , WitteWel

• wesley

Hallo,..

Dan zal ik nog even wat uitleggen,..

dat heb ik waarschijnlijk niet goed gedaan.

In de brief die ik van ben kreeg stond dat het een maand zou duren ofzo voordat ze alles weer op orde zouden hebben.

Toen ik pas weer een rekening kreeg, was dat opgelopen tot 3 maanden.

Dat moest ik ineens binnen een paar dagen overmaken.

Ik had best een duur abonnement, dus dat was best veel geld,..

dat zat me al niet lekker.

EN die machtiging stond OP MIJN CONTRACT !

Dus die konden ze dan toch ook niet kwijt zijn ?

En Telemaniac,.. je moet eens niet zo vijandelijk reageren overal,..

ANDERS BEZOEKT NIEMAND JE INTERNETPAGINA WWW.TELEMANIAC.NL !

WAAR JE TE PAS EN TE ONPAS RECLAME VOOR AAN HET MAKEN BENT !

IK GELOOF NIET DAT DAT DE BEDOELING IS IN EEN FORUM,.. DAT JE ALEENMAAR BERICHTEN SCHRIJFT OM JE COMMERCIEELE PAGINA TE PROMOTEN !

en wat je schrijft dat ik nergens meer een abonnement kon afsluiten slaat ook nergens op,. want ik ben inmiddels al weer aan mijn 3e abonnement toe.

En trouwens,… voordat ik een klacht indiende bij BEN, heb ik contact gehad met de consumentenbond,.. en die stond volledig achter mij !

EVEN GOEDE VRIENDEN,. MAAR IK WILDE HET WEL EVEN KWIJT,..

GEGROET,

WESLEY

• WitteWel

Je wist toch dat je de rekeningen later zou krijgen , dan houd je het geld toch opzij tot de factuur op de mat valt !!!

Of dit nu 1 2 of 3 maanden is maakt niets uit , het bedrag blijft hetzelfde of je het in 1 keer betaald of in 3 maanden.

Wil helemaal de fout van BEN niet goedpraten , maar als je niet zo bot had gedaan kon je die problemen voorkomen.

C-ya , WitteWel

• telemaniac.nl

Ik onderschrijf mijn postings altijd met mijn url. Bovendien vind ik mijn reactie helemaal niet vijandig. Ik zet hoogstens jouw redenatie op een rijtje. Als je van mening bent dat deze vijandig is, dan kun je, je wellicht voorstellen hoe Ben over jou denkt. Dat je elders een ander abonnement hebt kunnen krijgen is een wonder te noemen. Dat is niet iets om trots op te zijn. Ik sluit me verder wij Wittewel aan.

Bovendien is het niet zo verwonderlijk dat de consumentenbond het eens is met ieder lid dat wat te boeren heeft. Dat is tenslotte hun bestaansrecht. Verder heb ik niet zo'n hoge pet op van de consumentenbond. Ze hadden je mooi wel voor schut laten gaan voor een kantonrechter. Want dit argument kun je niet winnen. had die geweldige consumentenbond dan ook jouw rekening voor bijstand en proceskosten betaald? Ben bang van niet.

www.telemaniac.nl