De consumentebond treed overigens op tegen niet ondertekende incasso's.
(In hun laatste campagne…)
Naar mijn mening zouden zij het argument van Ben juist moeten ondersteunen.
mvg
Bob
Hallo mensen,
Hartelijk dank voor je bericht. We zijn overweldigd met de vele reacties die we hebben gekregen. Kennelijk leven de problemen met telecomproviders zoals met Ben / T-mobile enorm onder de zwijgende meerderheid van consumenten.
Voor de duidelijkheid het gaat hier om fundamentele problemen met Ben / T-mobile. Het gaat inderdaad om het niet leveren van diensten of de slechte kwaliteit er van. Helaas is de individuele consument niet in staat een vuist te maken tegen Telecomproviders die de klant beduvelen.
Helaas is men erg handig en gebruikt men charmecampagnes om de aandacht af te leiden. Door deze reclamecampagnes (uiteindelijk door jullie, klanten betaald!)worden poblemen zoals bijvoorbeeld een niet betrouwbaar en slecht dekkend netwerk, foutieve rekeningen, incorrecte afsluitingen, onbetaalde veroorzaakte schade door slechte levering raken, afgedekt.
Er moet een eind aankomen aan deze wanpraktijken en dat kan niet anders dan gezamenlijk de handen ineen te slaan. Dus heb je problemen, klachten of schade bij de Ben / T-mobile sluit je bij ons aan. Mail ons naar klachten4tmobile@yahoo.com
Sorry hoor, maar ik lees overal toch juist dat men uw berichten weerspreekt
Natuurlijk is er niet te ontkennen dat er problemen en fouten zijn. Toch heb ik de indruk dat men bij Ben/ T Mobile aardig het lek boven heeft. Ik zou u wel eens willen zien als u bijna 1,5 miljoen klanten hebt waarvoor u dagelijk facturen dient te maken etc, etc, etc, etc, etc. We doen nu alsof we het over UPC of O2 hebben
www.telemaniac.nl
NB. Als uw klanten allemaal problemen hebben van het caliber zoals hier neergezet dan wens ik u veel succes toe
Neem BEN en heb nergens bereik athans in hotels, campings, op het water, centerparks enz enz. Ben werkt alleen als je buiten BEN maar binnen is het gewoon zeer slecht gesteld met BEN.
Als je daar twee jaar aan vast zit dan BEN je flink genaaid. En niemand die dat je verteld als je BEN aanschaft en de klantenservice van BEN weet dan ook geen oplossing. BEN is voor de winkelier zeer goed maar voor de consument en veel beller teleurstellend slecht bij indoor gebruik. En in de auto wordt de verbinding vaak verbroken.
Succes met BEN
Groet
Telemaniac zei: “Sorry hoor, maar ik lees overal toch juist dat men uw berichten weerspreekt”.
Overal weerspreekt
Dan heb je waarschijnlijk de berichten van shailinder, wesley en nu John overgeslagen.
Of je wilt het simpelweg niet lezen, begrijpelijk met een eigen telecombedrijfje op internet. Moet aan je promotionele doeleinden blijven denken, toch!? :+
Hoi,
Goed initiatief. Helaas heb ik net een T-Mobile 75 abbo afgesloten voor 1 jaar. Dus mijn klachten moeten waarschijnlijk nog komen en dan hoor je van me.
Je kunt ook je klachten gezamenlijk sturen naar Tros Radar of Tros Opgelicht. Daar is O2 ook aan de tand gevoeld en dan komt ‘t ook op TV zodat veel meer mensen hier lucht van die oplichters krijgen. Want ik heb ’t idee dat ze even snel een consument aantrekkelijke business opzetten onder een nieuwe naam, om vervolgens met de miljoenen via een slimme marketingtruc het hazepad te kiezen.
Als ik dit had geweten dan had ik gister ook geen abbo afgesloten.
heeft weinig te doen met onze onderneming. De ervaring van velen gaat voor de ervaring van enkele, dacht ik. Niet 1 provider is 100% goed. Ikzelf heb al jaren Vodafone. Ook ik heb zo nu en dan geen bereik op bepaalde plekken. Voorheen heb ik KPN gehad welke ik uit pure ellende snel weer gedumpt heb. Had nergens indoor bereik.
Overigens garandeerd niet 1 netwerk 100% bereik en beslist niet op indoor bereik. Daarvoor zijn de omstandigheden te zwaarwegend. De onderlingen verschillen tussen de netwerken zijn ook objectief te verwaarlozen. Hoogstens waar je geen bereik hebt kan het verschil uitmaken. Oke, als je in een omgeving woont waar je nu juist geen bereik hebt met een bepaald netwerk….. dan ben je niet blij. Als ik in de omgeving van de veluwe, en met name ermelo en harderwijk zou wonen dan was ik best ongelukkig met mijn Vodafone. Het bereik is daar namelijk niet zo best.
Mijn ervaringen is dat de netwerken in veel gevallen open staan voor uw kritiek. Het is maar hoe je het aanpakt. Maar dat gaat overal op. Lieden die bij de deur al beginnen te bleren dat ze hun geld terug willen WANT of ANDERS……. tja, die komen vaak niet verder dan de deurmat van onze winkel. Je hebt met mensen te doen. Ook als je er nogal alternatieve denkwijze op na houd over wat service is, zoals 1 van de door jou genoemde personen hier uitgebreid heeft verteld…… tja, wat denk je dan wel:? Dat ze de algemene voorwaarden aan jou aanpassen:?
Veel problemen zijn gewoon op te lossen. Maar ik snap evengoed niet dat je niet in jouw omgeving eens rondvragen zou hoe het in die specifieke omgeving gesteld staat met het bereik van een netwerk. Je gaat een jaar of twee jaar in zee met een bedrijf zonder enige background informatie Denk dan dat dit iets is dat je dan jezelf mag verwijten. Of waren we dusdanig geobsedeerd door de korting op een bepaalde GSM dat wij het gezonde verstand verloren?
Ben/ T Mobile heeft beslist een heel goed callcenter met gemotiveerde mensen aan de lijnen. En ja, om een langdurig contract te onderbreken zul je aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen. Ook zul je wat verder moeten reiken dan het callcenter. Na een jaar eens gaan zeuren over het bereik bijvoorbeeld, komt niet echt aannemelijk over.
Ik zal zeker de laatste zijn om te ontkennen dat er problemen zijn. Maar neem van mij aan dat je die problemen overal kunt ondervinden. Heb je ze eerder, bij een ander netwerk niet gehad……… dan is dit mooi. Maar behaalde resultaten zijn ook in dit geval geen garantie voor de toekomst
www.telemaniac.nl
NB. Grappig dat men altijd vanzelf aanneemt dat ik alternatieve motieven heb voor mijn commentaren omdat ik in de branche zit
Wat een ongelovelijk belachelijk stomzinnig bericht zeg. Je gaat me wijsmaken dat je gisteren een T Mobile aansluit {uiteraard met een lekker goedkoop duur toestel} en nu gaat beweren dat je dit niet had gedaan, louter en alleen omdat er ontevreden klanten zijn Je hebt er vast een Nokia bij genomen
Weet je hoeveel klanten daarmee te hoop lopen
Kom op nou !
En dan ook de volgende zin:
Dus mijn klachten moeten waarschijnlijk nog komen en dan hoor je van me.
Wat een logica…….. nee ik heb geen problemen, maar die gaan vast wel komen!
En jouw redenatie over de rebranding van Ben naar T Mobile slaan kant nog wal.
T Mobile {waar Ben al jaren toe behoorde, ze hebben nu alleen de naam ook aangenomen} is een miljardenbedrijf {omzet dik 54 miljard} stapt in de Nederlandse markt en gaat er met het geld vandoor……… jawel……. die paar miljoentjes is een rebranding operatie van etterlijke miljoenen wel waard:?
Vraagje……… hoelang ben je al ernstig manisch depresief ? En heb je pillen voor de afwijking waar je aan lijd ?
Nu zal ik vast wel weer het verwijt krijgen dat ik vijandig ben, maar hoe kun je met droge ogen deze flauwekul verkopen ? Is er werkelijk wat mis met het gezonde verstand van de gemiddelde Nederlander ? Ik wens met name jou veel succes in jouw strijd tegen windmolens.
www.telemaniac.nl
TELEMANIAC,.. wil je aub ophouden met het posten van berichtjes in dit forum,..
ga je even lekker bezig houden met je handeltje ! en probeer te redden wat er nog te redden valt !
WIJ begrijpen heus wel dat je bij TMOBILE de hoogste provisie ontvangt,..
Maar ga die troep ff lekker in Lelystad verkopen,. en laat ons nou eens met rust.
Dit bericht is niet vervelend bedoeld,.. maar op een gegeven moment moet je ophouden,..
en stoppen met van die @!#$ berichtjes overal op te zetten om te zorgen dat er zoveel mogelijk bezoekers naar telemaniac.nl gaan.
BEDANKT !
OW,… voor ik het vergeet,.. ik zal nog even reclame maken:
WWW.TELEMANIAC.NL !!!!!!!!!!!!!!
Dank je wel voor de reclame Franky, Maar je vergeet even een paar dingen:
Het spreken in wij-vorm is voorbehouden aan het koningshuis,
Ik onderteken al jaar en dag met mijn URL,
Ik kom hier ongetwijfeld al veeeeeeeeel langer dan jij, en het kan dus zijn dat jij denkt dat ik een nieuwe gebruiker bent omdat jezelf een newbie bent,
Mijn site hoef ik niet te promoten, is al een begrip,
Klanten als jij kan ik missen als kiespijn.
Mvg,
www.telemaniac.nl
NB. Voor vrienden maniac, maar jij mag meneer Telemaniac zeggen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?