Vandaag telefoontje gekregen van Sander Kok van BESTELMAAR.NL dat hij met mij de bestelling wou doornemen. Kort om:
Deze text van hun site is niet correct:
"Wanneer u kiest voor een Telfort abonnement met nummerbehoud is het mogelijk om het contract direct, óf pas 1, 2 of 3 maanden later in te laten gaan zodat u kunt wachten tot de nummerportering is voltooid. Tijdens deze periode kunt u al wel direct bellen met een tijdelijk nummer. Dit gaat dan tegen Telfort prepaid tarieven. Voor een snelle afhandeling van het nummerbehoud hebben wij tevens uw volledige Simkaartnummer nodig. Het Simkaartnummer kunt u vinden op de achterkant van uw simkaart in uw toestel.
Kosten nummerbehoud die Telfort u in rekening brengt: GEEN"
NIX hiervan klopt. Want hun willen helemaal geen contract jou aanbidden die ingaat pass over drie maanden, nee dat kann in eens niet als je prepaid hummer hebt. Het kan aleen als je een abonnement hebt en bereid bent om bij te betalen voor de telefoon,en je abonnement wilt verlengen, terwijl de iPHONE op hun site GRATIS IS !!! Nou Dit is oplichten… En de nummerbehoud is ook NIET gratis want hun vragen toch 9.95 EUR administratie kosten…
De leidinggevende wou ineens NIET tewoord staan, toen vroeg ik de medewerker Sander KOK naar zijn naam en hij zij hmmmmm.. weet ik niet hij heet Milan… ja zeg ik Milan wie? hmmmmmm… weet ik niet zij die… Nou dit lijk mij op de SERVISCHE MAFIA zeg ik.. ha ha
Dus uiteindelijk willen ze mij pas als mijn abonnement overgaat naar prepaid dan een contract met een gratis iPhone aanbieden. Maar dit weeten wij nu all… gaan ze noit doen. Uitendelijk waarom zouden ze een deal sluiten die niet eens t-Mobiel wil ( kan ) aanbieden… toch !!!
De groete Ivo
PS: sorry voor mij gebrekkige Nederlands ( ik ben maar pas 5 jaar hier)