bestelmaar.nl en mobieletelefoons.nl ervaring

• joele

hey,

vroeg me af of alles gelukt was ? zit er aan te denken om daar ook een aanbieding te nemen…

ben benieuwd naar je ervaring !!!

thanx joele

• japie

Nou als het goed is krijg ik hem morgen tussen 16.00 en 20.30 dus het is nog ff afwachten.

DUs je hoort het morgen van me.

groetjes

• joele

top!!!

alvast bedankt !!!

• japie

sorry wou je gister ff mailen maar mn internet deed het niet.

maar ik heb gister dus mn laptop en alles binnen gehad.

echt geweldige service.

kan er gewoon niks anders van zeggen.

groetjes japie

• joele

oke,mooi ga ik het ook proberen…

bedankt voor je reactie !!!

• Mark

voor wat t waard is ik heb hier geen vervelende ervaringen mee maar nog t beste met. gsmweb. (dis geen Spam!) maar goed zo zal iedereen wel positieve en negatieve ervaringen met verschillede sites hebbenjapie schreef:

>

> bedankt voor je reactie, ben nog even aan t kijken, maar ja

> ik heb ook goede ervaringen gehad met bestel maar en anderen

> weer niet. is best lastig ach ja heb ik ook weer wat te doen

> zal ik maar zeggen

>

> groetjes

• carlos

ik wil graag weten of gsm.nl te vertrouwen is ?

• Willem

Kijk eens verder op deze prikpagina en kijk ook eens op:

www.telecomvergelijker.nl

• Pinokkia

Ik heb goede ervaringen met gsmweb.nl, gsm.nl, 2call.nl, gsmtrack.nl, algebeld.nl, gsmtrend.nl, telecomadvies.nl en telefoonkopen.nl (de laatste 2 horen bij BC. Waarvan telefoonkopen.nl een winkel ook heeft)

Deze webwinkels heb ik allemaal zeer goede ervaringen mee. (dit is niet bedoeld als spam. Maar mijn eigen ervaringen)

• Tom van Lieshout

Hallo

Ik heb op 16 julie een bestelling gedaan bij bestelmaar, voor een abbonement plus een gratis xbox. Ik lever dus alles netjes in, blijkt 3 weken later dat mijn simnummer niet goed is doorgegeven, terwijl ik dat toen nog had nagevraagd en dat bleek goed te zijn.ik heb hem dus opniew opgestuurd, blijkt daarna dat mijn bankrekening nummer niet goed is , dus dat heb ik ook weer opgelost. Ondertussen moet je dan ook nog 1000000 keer bellen, 30 cent per minuut en dan duurt het ook nog eens per telefoontje 5 minuten in de wachtrij. Uiteindelijk krijgen wij bericht dat alles goed is, en dat de koerier 1 dag van te voren zou bellen voor een afspraak. Dat heeft ie de eerste keer niet gedaan, tweede keer wel en toen kwam ie ook echt opdagen, toen bleken de papieren niet goed te zijn en hij moest en zal naar zijn andere klant gaan dus hebben wij weer zitten bellen en hij zou dus komen, maar er bleek iets niet goed te zijn. We hadden om 10 uur gebeld , smorgens, en hij zal dezelfde dag terugbellen , maar het is nu 5:20 en hij heeft nog steeds niet gebeld, en de zaak sluit om 6 uur. Daar zijn we nu dus, in totaal 2 maanden verder. Als ik jou was, zou ik nóóit bij bestelmaar bestellen, omdat het echt ontzettend veel tijd geld en moeite kost. Probeer het echt ergens anders.

Tom