bestelmaar.nl en mobieletelefoons.nl ervaring

• ron

Wie heeft er ervaring met deze 2 shops met de afhandeling,levering en het kado

www.bestelmaar.nl

www.mobieletelefoons.nl

• frank

pas op voor bestelmaar.

De communicatie verloopt traag. Op 2 maart de contracten retour en tot op heden geen reactie. Status van de bestelling blijft onveranderd, en op e-mail wordt gemiddeld na zo'n 5 dagen gereageerd. Je weet als klant echt niet waar je aan toe bent.

ron schreef:

>

> Wie heeft er ervaring met deze 2 shops met de

> afhandeling,levering en het kado

> www.bestelmaar.nl

> www.mobieletelefoons.nl

• Willem

Ik zou deze vraag eens stellen op de Radar en Kassa forums, altijd prijs.

• Jackaars

Hier zijn nog recente ervaringen met Bestelmaar. Ze zijn niet geheel positief:

http://www.telecomvergelijker.nl/shop/94

• japie

ik heb voor een tijdje terug een bestelling gedaan bij bestelmaar, en dat is allemaal goed gegaan, ik weet niet of er wat verandert is.

Maar ik heb zelf ook even een vraag over mobieletelefoons.nl, ik heb een laptop nodig nou stond er een aanbieding bij hun op de site Acer Extensa 5620 laptop, voor 12,95 per maand, nou wil ik even weten of ze betrouwbaar zijn.

ik heb gekeken op de radarsite, en op de kassasite, maar daar staan alleen maar berichten op van 2006 dus

nou in ieder geval bedankt voor de moeite

• Willem

Als ik daar zou moeten kopen en ik lees zo de berichten van 2006 zou ik het niet doen. Er zijn genoeg andere aanbieders.

• japie

bedankt voor je reactie, ben nog even aan t kijken, maar ja ik heb ook goede ervaringen gehad met bestel maar en anderen weer niet. is best lastig ach ja heb ik ook weer wat te doen zal ik maar zeggen

groetjes

• Willem

Kijk ook eens op www.mobiel.nl is van Debitel, je hebt het binnen een paar dagen in huis, geen verzend- en aansl.kosten en aan de deur moet je tekenen en ze maken gelijk een kopie van je papieren.

• japie

Dat doen ze bij mobieletelefoons nou ook, als het goed is krijg ik het vrijdag binnen, en dan hoef ik pas te tekenen en maken ze ook een copie van mn id enzo.

ik hoop dat het goed komt. zo niet dan meld ik het nog wel.

En op de site mobiel.nl kun je geen laptop erbij krijgen en daar ging het me om

in ieder geval bedankt voor de moeite

• Willem

Japie vergeet niet krijgen doe je niks, je betaalt alles zelf tot op de laatste cent alleen je merkt het niet zo als het uitgesmeerd wordt over 2 jaar of zo.