nokia 6600 bij phonestreet?

• Dick

Heb een abbo bij Phonestreet genomen, vier weken moeten zeuren om m`n Nokia(er was iedere keer een ander verhaal) uiteidelijk naar Den Haag gereden om daar

mijn toestel te halen.Het toestel was er niet en moest ergens anders geleend worden.Als compensatie hoefde ik niets meer bij te betalen.

m.v.g.

Dick

• Nieuweling

Om welke Nokia ging dat?? en heb je hem uiteindelijk wel snel gekregen toen je daar naartoe ging?? klinkt niet echt positief maja Hans was wel weer positief….ff afwachten dus

• Femke

ik laat die order vervallen, het duurt me te lang.

heb hem besteld bij phonehouse, kan hem volgende week ophalen

beter!!!

• Nieuweling

Laat me dan alsnog weten hoe die bevalt….

Ik wacht er nog steeds op…..hoop em morgen binnen te krijgen…heb al paar keer gemaild, maar krijg geen antwoord….hopen dat t nog goed komt…

• Femke

jazeker komt dat goed!

gewoon effe afwachten

en als je het alsnog niet wilt, kun je volgens mij nog wel cancellen

ik laat het je weten!

• Nieuweling

kan ik het ook nog cancellen als ik al het contract ondertekend teruggestuurd heb en zij dus al een aanvraag voor verlenging (want daar gaat het om) van mijn abonnement waarschijnlijk al kunnen doen/hebben gedaan???

• Dirk

sinds vandaag is de 6600 ook gewoon te koop in de winkel bij Bel companyNieuweling schreef:

>

> kan ik het ook nog cancellen als ik al het contract

> ondertekend teruggestuurd heb en zij dus al een aanvraag voor

> verlenging (want daar gaat het om) van mijn abonnement

> waarschijnlijk al kunnen doen/hebben gedaan???

• Nieuweling

Daarom wil ik ook weten of ik die aanvraag nog kan cancellen ;)

• Femke

gewoon bellen. als ze hem nog niet hebben verstuurd…

nee heb je, ja kun je krijgen..

• Nieuweling

Heb vandaag eindelijk mailtje terug gehad en ze hebben em vrijdag opgestuurd :D dus morgen of dinsdag in huis….eindelijk :D