nokia 6600 bij phonestreet?

• Femke

Maar effe nieuwe topic:

Ik heb vandaag de nokia 6600 besteld bij Phonestreet voor ?4,- (!!!) icm een debitel 210 abonnement, natuurlijk onder rembours. Er was iets misgegaan met de link, dus nu sturen ze me het contract per post op EN ze hebben de nokia 6600 op voorraad!!!

Dus heb hem als het goed is eind van deze week in huis.

Is dit te mooi om waar te zijn of zal alles goed gaan en heb ik hem dan echt zo goedkoop?

Word altijd een beetje achterdochtig van dit soort dingen namelijk.

grtz

• Nieuweling

Ik heb em zojuist ook bestelt, maar ik heb inderdaad ook wat twijfels. Ik had ze namelijk eerst een mailtje gestuurd en ze antwoorden dat ze hem inderdaad op voorraad hebben. Mijn contract wordt ook via de post opgestuurd en ik hoop er maar het beste van. Gelukkig onder rembours bestelt, dus kan altijd nog zeggen dat ik het niet wil.

greetz

• Femke

Het nederlands van die mailtjes was ook niet echt goed…

Maarre, als je dat toestel nou krijgt, moet je dan eerst kijken of hij helemaal compleet is voordat je tekent en betaalt?

En ik teken natuurlijk eerst een contract voordat ik hem krijg, dan hebben zij al mijn gegevens, daar kunnen ze toch niks mee?

• Nieuweling

Dat Nederlands in die mailtjes was inderdaad niet echt goed. Als je het pakketje thuis krijgt, moet je inderdaad even kijken of het in de originele verpakking zit en of het nog niet eerder is geopend. Mocht je het niet vertrouwen dan zeg je dat gewoon tegen de postbode en neem je het pakketje niet aan. Desnoods kan je de postbode vragen om advies tegen die tijd. Maar controleer wel eerst of het niet eerder is geopend. Dat is wel belangrijk

• Bjorn

Hey,

Ik heb net een nokia 3650 gekocht bij phonestreet, maar dan gewoon in de winkel in Den Haag. De winkel zit in een wat slechte wijk maar ziet er van binnen keurig netjes uit. De mensen achter de toonbank zijn erg vriendelijk en alles maakt een betrouwbare indruk.

Ik raad phonestreet dus aan ..

Helaas weet ik dus niet hoe en wat per post , maar in de winkel gaat het uitstekend !!

• Femke

Ze hebben geen KvK nummer op de site staan…

• Nieuweling

Femke, heb je je contract al binnen gekregen?? Ik wel vandaag. Gewoon een officieel contract van T-Mobile. Alleen nog wat gegevens invullen, terugsturen en tot 3 dagen wachten op mijn mooie nieuwe Nokia 6600. Ik hoop dat alles goed gaat. Laat even weten hoe het bij jou gaat…

En mochten er nog mensen zijn die ervaring hebben met phonestreet.nl laat he horen!!

• Femke

Hey nieweling,

nee , ik heb mijn contract niet…

ze hebben hem gister opgestuurd, maar hij zit niet in mijn brievenbus, gek hè?

verder heb ik gebeld naar hun en gevraagd naar hun KvKnummer. Dat hebben ze me gegeven (ging niet echt makkelijk) en ze staan geregistreerd op KvK.nl, dus het zal inderdaad wel goed zijn!

Nu alleen mijn contract nog!

• Nieuweling

Slim van je om ff te bellen voor dat KvK nummer. Had ik nog niet aan gedacht. Maar dan zal het inderdaad wel in orde zijn. Ik denk dat ik het contract dan toch maar zo ff opstuur. Wel raar dat je het nog niet hebt, want de mijne hadden ze ook gister opgestuurd. Zal wel foutje van TPG Post zijn ;)

• Femke

ja, dat lijkt me ook!

TPG wil nog wel eens iets te laat afleveren, zeker als je heeeelemaal in Maastricht woont, ;-)

ja, het lijkt mij ook in orde.

laat me effe weten wanneer je hem hebt, want dan zal jij hem wel eerder hebben dan ik, en hoe hij is natuurlijk!

grtz