nokia 6600 bij phonestreet?

• Nieuweling

Dan moet je ook niet zover in het (buiten)land gaan wonen ;) Uiteraard laat ik weten als ik em heb, jij ook ok?! En laat ook weten hoe ie bevalt natuurlijk

Greetz

• Dennis

Zijn jullie er zeker van dat ze de NL versie van de 6600 op voorraad hadden en niet zoals sommige kenners beweren een naar NL geflashte?

De officieel voor de NL markt zou nl nog niet verkrijgbaar zijn!

• Nieuweling

Heel eerlijk gezegd weet ik dat niet en ik heb inderdaad gehoord dat de NL versie officieel nog niet verkrijgbaar is. Maar is het echt een probleem wanneer het een import is die geflasht is? Kan ik bijvoorbeeld daarmee wel naar een service point toe of maken ze hem dan niet??

• Hans

Hallo,

Ik heb al meerdere malen een tst bij phonstreet gekocht nog steeds geen problemen ook claimen van garantie gaat goed. wat ook een goede zaak is www.gsm-shop.nl

groetjes

• Femke

Ik heb nog steeds geen contract, raar…

• Nieuweling

Nog steeds niet???? heb je al contact met ze opgenomen?? ik hoop het toestel binnenkort in huis te hebben :D

• Femke

Ik heb ze net maar weer gemaild.

weet je al of die phone nederlandse versie is, of boeit dat niet?

• Nieuweling

Ik heb op het discussie gsm forum gehoord dat het niet uit maakt als het een import versie is. Binnenkort of nu al (dat wisten ze niet zeker) is de nederlandse taal software beschikbaar en die kan je erop laten flashen. Dus geen probleem. Daarnaast kun je ook gewoon naar een service point gaan om hem daar eventueel te laten repareren als die kapot is.

Al iets meer gehoord over je contract??

• Femke

ze sturen een nieuw contract,

dus ik heb hem op z'n vroegst pas morgen en de phone pas volgende week.

jammer man! wil hem NU! haha

• Nieuweling

De post is vandaag al geweest en ik heb em nog niet binnen, dus ik hoop dat ie morgen komt :D Ik zal je dan wel laten weten hoe ie is…. ;)