gsmshop sucks!!

• telemaniac.nl

Pffffff, wat een flauwe flut reactie. Bepaalde mensen houden er een discutabele moraal op na, niet iedereen. Bepaalde mensen mogen graag generaliseren {He J} maar gelukkig niet iedereen.

www.telemaniac.nl

• Ralf

Wie had er een flauwe flutreactie?:S

• j

Ik

• j

Geluidsoverlast is onbeschoft, behalve als ik dat veroorzaak.

Bellen in openbare ruimtes is irritant. behalve als ik dat doe.

Huisdieren moeten allemaal een genadekogel. Behalve de mijne.

Alle mensen zijn dom. Behalve ik natuurlijk.

Iedereen die geld uitgeeft aan dure dingen hebben last van spilzucht. Ik weet die dure dingen echter te waarderen. Ik heb geen last van spilzucht.

Alle mensen van allochtone afkomst moeten terug naar hun eigen land, behalve mijn allochtone vrienden.

edereen moet een beetje dimmen, behalve ik.

Niemand heeft recht op voldoende slaap, behalve ik.

Niemand heeft recht op een riant inkomen, behalve ik dan, met in mijn kielzog de mensen waarvan ik vind dat die ook best wel recht hebben.

Niets is goed of grappig, behalve als ik dat vind.

sapperdeflap! En of ik generaliseer.

• istanbullu

Volgens mij dwaalt de hele discussie af op een ordinaire bekvechterij (via het forum). Laten we rieeel zijn en dan kunnen we stellen dat max een slechte ervaring heeft met gsmweb en ralf alleen maar goeie. Trouwens dat Ralf via home…. internet wil niet zeggen dat ie geen banden heeft met…. ach laat maar, ik begin me ook al met iets te bemoeien wat niet moet.

• Ralf

haha…laten we het er maar bij laten….:D ff weer goeie vrienden ;)

• Vince

beetje onderzoek doet wonderen…

• Mr. Kpn

He Istanbullu weg wezen!!!

Jij Ralf ook opzouten!!!

En jij Vince, op donderden!

Ga ergens anders de boel verzieken, thuis bv..Stelletje kleine lelijke bavianen! Iedereen weet nu (ook Saddam H.) weet NU wel dat gsmshop niet deugt, dat is duidelijk!

Ik kots van de stank van julie eigen dunk, gatverdamme!!!!!!!!!!

Mr. Regel-het-wel

• istanbullu

Ga jij effe lekker een hond afzuigen mietje. Mr bezopen en debiel