gsmshop sucks!!

• max

Hallo Mensen

Gsmshop.nl is dus echt een klote bedrijf! Ik heb er mijn telefoon besteld, met de veronderstelling dat hun toch vrij goedkoop waren! NOT! Gewoon bij een winkel is het nog goedkoper! Overal staat “de goedkoopste internetshop voor gsm's” nou niet dus. Probeer je ze te bereiken dan duurt het dagen voordat je iemand te pakken krijgt en een probleem oplossen ho maar. Dus…… koop NEVER je telefoon bij gsmweb.nl!

• Paul

is het nou gsmweb of gsmsho??? :S

Paul

www.gsmdealer.nl

• max

Je hebt gelijk GSMWEB!

• ralf

gsmweb is een uitstekende zaak…Altijd hier mijn abbo's zonder telly besteld en altijd een perfecte afhandeling ervan gehad.!!!niks te klagen over hun..en ze zijn misschien niet de goedkoopste maar wel een van de goedkopere..dat kan ik je wel garanderen…tenminste..de laatste keer toen ik er bestelde was dat zeker

Dus..

Gsmweb is een hartstikke goede i-net shop die telefonisch ook altijd bereikbaar zijn..

Groeten

Ralf

• istanbullu

spam

• Ralf

hoezo spam??istanbullubullustan dit is helemaal geen spam dus zeur niet…Want ik heb helemaal niks aan relaties of wat dan ook met gsmweb ik geef alleen mijn mening erover..dus niks spam…

• max

Misschien is Ralf wel een werknemer bij GSMWEB want ik probeer alleen de mensen te waarschuwen voor dit bedrijf. Heb meerdere mailtjes gestuurd, gefaxed en gebeld en krijg ze gewoon niet te pakken. Ze hebben gewoon @!#$ aan hun klanten en willen niks anders dan telefoons verkopen. Ik weet in ieder geval dat ik het nooit meer via hun doe!

• istanbullu

Moet wel een medewerker zijn, of heeft aandelen in de BV. Verder moet ie zelf niet zo zeiken, anders stuur ik Fred op heel GSMWEB af.

• Ralf

Blabla….Als je nou eens kijkt…Ik heb een @home aansluiting in Den Bosch..en dan zou ik relaties hebben met gsmweb???suresure…gsmweb zit waar??in diemen of zo???

Maarja…Het zij zo..Als jij gezeik hebt gehad met hun dan is dat toch zo…Ik heb nooit problemen met hun gehad…

• j

Hahaha, domme Max!

Natuurlijk willen zij GSM's verkopen. En winst maken. En geen gezeur hebben.

Je weet toch dat zakenmannetjes er in het algemeen een discutabele moraal op nahouden?

Anders zouden ze wel voor een sociaal beroep gekozen hebben.

het is als een spelletje. En nu is het 1-0 voor hen. Speel het spelletje mee.