gratis abonnement?

• erik

Nou ook met gsm.nl hoor!! De service is er gewoonweg NIET. Als je iets bestelt krijg je het abonnement pas de maand erop. De aktie is dan al afgelopen, maar bent toch aangesloten. Je zult dan alle kosten zelf moeten betalen omdat de aktie gewoonweg niet meer geldt. Ik raad dan ook iedereen met klem aan geen zaken te doen met gsm.nl. Ik heb nu een zaak lopen tegen gsm.nl vanwege dit soort geintjes. Ik ken werkelijk NIEMAND die tevreden is met gsm.nl. Trek hieruit zelf je conclusie

• Nancy

Maar het abonnement is toch van het T-Mobile netwerk? Of ben ik nu vreselijk blond?

• Annemarie

Ook daar zijn weer sites voor. Zie http:\\gsmshops.startpagina.nl

• WitteWel

Blond kan welzijn maar het abb sluit idd af met de provider , maar de shop is in deze de tussen persoon.

Shops krijgen bedragen voor verkochte abbo's en meeste shops op internet gebruiken dit geld om aantrekkelijke acties te maken.

Winkelketen daarintegen moeten huur betalen en personeel enservice activiteiten enz , en zijn daarom wat duurder.

Hopelijk is het zo een beetje duidelijker voor je.

Betrouwbare shops zijn oa : Telecom.nu en 2call.nl en gomobile (enkele shops waar ik ervaring met heb gehad) enz enz.

Er zittenaf en toe wel wat prijsverschillen in aanbiedingen , maar meestal komt het ongeveer wel gelijk uit.

Ga liever voor een shop die €1,- duurder is en die ook een betere service en reputatie heeft.

Succes, WitteWel

• Talitha

IK begrijp dat je het niet meer vertrouwd maar toch klopt het.

Kijk maar eens op de volgende link:

http://www.gsm.nl/aktie/debitel/spame1153.htm

Met vriendelijke groet,

een medewekster van gsm.nl

• Talitha

Toch ken ik er wel een aantal die wel tevereden zijn.

Eigenlijk teveel om op te noemen.

Als u dan toch bent aangesloten wat niet terecht is, moet u ook contact opnemen met gsm.nl /klantenservice.

Misschien kunnen hun jou vertellen wat er aan de hand is en hoe dit gekomen is.

Inderdaad zou dit niet mogen gebeuren.

Veel succes.

• Bianca

Ik heb vorig jaar een Ben abonnement afgesloten via gsm.nl. Het was er 1 met telefoon en een cashback. Zoek nu voor mijn partner een net zo'n goede actie, met dezelfde siemens me45 maar kan hem niet zo goedkoop meer krijgen als toen. gsm.nl betaald nog steeds iedere maand de helft van mijn 150 minuten abo. Mijn ervaring is dus zeer goed.