gratis abonnement?

• Sonja

Ik word bij gsm.nl gelokt door een gratis abonnement bij vodaphone. Het geld moet gewoon betaald worden, maar ontvang je terug via sponsering.

Ik ben wat wantrouwend, wie kent dit via gsm.nl? Krijg je wel je geld ?

Wat is toch dat addertje onder het gras, want die zal er best zijn lijkt mij zo!

thanks!

• telemaniac.nl

Geheel gratis kan het niet, dus trek zelf je conclusies

www.telemaniac.nl

• Sonja

ja, je moet 12,50 verzendkosten betalen, that's it!

• Roel

krijg je gratis belminuten?

En op welk netwerk is het?

Geef me anders even de link svp.

• sonja

www.gsm.nl, er staat rechts in de hoek een banner waar je op klikken moet, en ja, je krijgt 90 belminuten per maand. Kom je daarboven dan worden de belkosten wel duur. Volgens mij vooral interessant al je niet erg veel belt, zoals in mijn geval.

Maar ik weet nog steeds niet of er een addertje onder het geheel zit……

• Roel

Opzich krijg je met 100% zekerheid het beloofde geld terug. Het kan wel ooit langer duren dan de periode zoals gezegd.

Er zit verder geen addertje onder het gras.

Providers hopen dat je meer belt dan die 90 minuten, smsjes stuurt, belt in buitenland enz. Daar verdienen ze aan.

En ze hopen dat je na een jaar vergeet je abonnement stop te zetten. Dan wordt het elke keer weer verlengd met een maand, met een opzegtermijn van drie maanden.

Ze HOPEN dat dit gebeurt, maar als je een beetje goed oplet is er niets aan de hand. Kun je dus best nemen die aanbieding!

(spreek uit ervaring. Ben zelf eigenaar geweest van een internetshop, die werkte met cashdeals.)

• sonja

bedankt Roel voor je reaktie(s) Daar word ik in ieder geval wijzer van. Nu moet alleen mijn toestel nog unlockt worden! Weet je een betrouwbaar adres in de buurt van Nijmegen?

• istanbullu

Volgens mij zijn er een aantal problemen lopende betreffende de uitbetalingen van bel.nl. In ieder geval dit las ik in een aantal forums.

• Roel

Het ging over gsm.nl toch?

bel.nl is totaal iets anders. Dit is van de belcompany

• Roel

Woon helaas in Eindhoven, dus dat weet ik niet….

Vraag eens in een telecomzaak in de buurt (onafhankelijk van provider)