Voor bestaande en nieuwe webshops of.....

• jopp

Tim,

welke dealers doen dit niet

(sorry dat ik vraag naar de bekede weg)

• telemaniac

Het voornemen is om juit niet met SUBdealers te werken. Ik heb daar heel veel denkwerk in gestoken, en het concept daarvoor werk ik momenteel uit. Er zijn andere wegen die naar Rome leiden zonder de netwerk regels te treden. Tis een beetje lullig maar kan natuurlijk uit concurrentie overwegingen hier geen openheid van zaken geven. Uiteindelijk zullen de aangesloten dealers weten waar het om gaat, en natuurlijk hoe het werkelijk in elkaar steekt. Der is niets geheimzinnigs mee aan de hand en alles gaat werken binnen netwerkvoorschriften.

Iedere retailersorganistatie, want daar hebben we het min of meer over, weet dat hij de BTW niet als bonus mag doorstorten. De aangesloten retailers blijven zelf verantwoordelijk voor de BTW afdracht. Wij zitten lang genoeg in deze biz om al helemaal niet in deze valkuilen te trappen.

www.telemaniac.nl

• telemaniac

Beste Jopp,

Je hoeft niet perse groot te zijn, want wie niet groot is moet slim zijn.

Wij hebben ons ooit bij een franchise/ retailers organistatie aangesloten, dat is nogsteeds zo. Maar daaruit hebben wij prima contacten overgehouden met de netwerken. De zaken zijn zo geregeld dat wij rechtstreeks zaken doen met de netwerken, behalve O2. Wij kopen rechtstreeks in, ontvangen onze vergoedingen rechtstreeks en sluiten uiteraard rechtstreeks aan. We liften nogthans mee op de voordelen van een grote organisatie, waaronder de hoge vergoedingen waaraan de gemiddelde retailer niet kan komen. Verder staan wij geheel los van iedere ander organisatie en voeren 110% eigen beleid. Dit is ook wat we voorstaan bij onze toekomstige partners of wel leden. De voordelen genieten van een organisatie maar verder zo vrij als een vogeltje. Er bestaan natuurlijk meer van deze organisaties, Telepact is daar een goed voorbeeld van. Grote verschil is dat je, je bij ons niet hoeft in te kopen en verder in zijn geheel geen verplichtingen of bijdrage hoeft te voldoen. Vrijheid blijheid is het motto.

www.telemaniac.nl

• Tim

Hoi Jop.

Jij bent van Sitel.nl (naar mijn mening een mooie onderneming), dus jij weet ongetwijfelt zelf welke webshops dit doen.

Ik neem aan dat jij ook de concurentie in de gaten houdt.

Mvgr.

http://gsm.boogolinks.nl

• telemaniac

Ik zou ook niet de indruk willen wekken dat wij een miniatuur onderneminkje zijn. Welliswaar hebben wij een relatief klein winkeltje, een webshop die zich redelijk eenzijdig opstellen qua assortiment en incidentele dozenschuivers zijn. Maar al met al niet perse de kleinste. We doen veel maar onder diverse handelsnamen en ondernemingen. Waarschijnlijk dat men daarom niet de indruk heeft dat wij heel wat voorstellen. Ook is het natuurlijk zo dat vrijwel iedereen vooral met het toneelstuk bezig is, dit terwijl wij graag meer met de regie en het decor bezig zijn.

Gewoon maar wat beeldspraak. Maar iedereen zijn meug, toch ?

www.telemaniac.nl

• vivacom

succes

• ..:: Nokkia ::..

:D

• telemaniac

Bedankt voor de leuke reacties en opbouwende kritieken.

We hopen binnenkort echt wat toe te kunnen gaan voegen aan de bestaande manieren van aansluiten door derde. Ik zal het posten als we zover zijn. Kan evenwel best nog een paar weekjes duren. We willen absoluut zeker beslagen ten ijs komen.

www.telemaniac.nl

• telemaniac

Momenteel draaien wij de module al op een andere internetlocatie. We testen momenteel de gehele SW machine, natuurlijk het hart van de module. De module lijkt in alle opzichten naar wens te functioneren. De laatste besprekingen inzake de vormgeving en layout zijn in gang gezet. Inmiddels is er besloten om de module niet als zelfstandige site te laten gaan draaien, maar deze aan te sluiten op of wel achter de bestaande telemaniac site te zetten. De voorpagina met algemene informatie, uitleg werkwijze, aanmeldingsprocedure, aanmeldformulier en inlogmogelijkheid is openbaar en zal via een link op de bestaande site toegankelijk worden. Om in te kunnen loggen heb je tzt natuurlijk een inlogcode nodig. Daar kun je als lid een aantal zaken zien en doen. Natuurlijk kun je via de partnersite de aanvragen melden. Je kunt daar ook de vergoedingen per aansluitingen zien, dus je weet exact hoeveel een bepaalde aansluiting je gaat opleveren. Je kunt de status van een aanvraag opvragen. Je kunt zien, indien een aanvraag gedaan is, of deze toegewezen of afgewezen of nog in behandeling is. Tevens kun je een financieel overzicht opvragen met daarop de tegoeden ed. die je hebt opgebouwd en wanneer deze betaalbaar word gesteld. Ook is het de bedoeling dat de partner allerhande informatie kan opvragen en de eventuele netwerkacties in 1 oogopslag kan waarnemen. Ook worden er enkele e-mailadressen aangemaak voor de desbetreffende werknemers die zich met de verwerking gaan bezighouden van de aanvragen ed.

Verder vorderingen zullen we natuurlijk weer posten.

Mvg.

www.telemaniac.nl