goedkoopste gsm shops op internet

• RoppiE

bohh jij hebt tog ook je adres erbij staan ;)

ik denk dat je op een gsm forum juist wel kunt verw88 dat er gespamd wordt..

grtz roppie..

• RoppiE

bohh ik heb gekeken, maar je bent best wel duur.. sorry dat ik t zeg, maar je zit met de meeste telefoons 50-100 euro hoger als de rest..

grtz roppie..

• Jantje

Nou, dat valt best mee vind ik. De LG 510 zou juist daar het goedkoopst te verkrijgen zijn……

• Paul

en dat ben ik misschien wel duur, maar mensen kunnen er bij ons van uit gaan dat ze service krijgen en dat wij meestal binnen 3 werkdagen geleverd hebben (omdat we het meeste wel op voorraad hebben). Dat kunnen andere niet zeggen! En als we niet genoeg klanten hadden, dan hadden we de prijzen best wel omlaag gedaan, maar het tegendeel bewijst zich! Ik zal zo maar weer zeggen: Goedkoop = duurkoop! :)

Paul

www.gsmdealer.nl

• trijman

Nou Paul, ofdat jij genoeg aanvragen binnen krijgt en daardoor de prijs dus hooghoud lijkt me zeer onlogisch, Goedkoop is lang niet altijd Duurkoop.

Het gaat om de looks en feels, structuur, duidelijkheid van een site om de klant tot kopen te krijgen. Een klant vind het lang niet het belangrijkste dat zijn mobiel binnen 2 dagen wordt thuisbezorgd, hij wil een goed gevoel hebben over zijn EIGEN keuze, het is een psychologisch spelletje dat je op alle vlakken moet kunnen meespelen.

En daarbij is Spam lang niet zo erg als dat ie lijkt, jij zet altijd je adres eronder , nou, nu vraagt er iemand eens wat en daar geef ik ,in vol ornaad, antwoord op, het blijft toch een beetje een competitie, kijken wie er uiteindelijk de langste adem hebben!

anyway …Succes

Trijman

WWW.GSMEASY.NL

• trijman

Inderdaad, die naam hebben we en we verkopen ze aan de lopende band, tenminste als ze niet weer eens op zijn !

greetz,

Trijman

• Paul

ik krijg inderdaad genoeg aanvragen binnen, maar de abonnementen zijn niet duur! Alleen wij hebben wat hogere marges op onze toestellen omdat we daardoor onze service kunnen garanderen. Je moet toch ergens je inkomsten vandaan halen. Het psychologische spelletje klopt wel, maar de klant trapt daar bij lange na niet altijd in! Wij trekken evenveel zakelijke als particuliere klanten en vooral de zakelijke geven veel geld uit! Het interesseert hun niet hoe een website eruit ziet, zolang er maar geleverd wordt en de afspraken nagekomen wordt!

Paul

www.gsmdealer.nl

• jelly

ik heb mem pas besteld bij telecom.nu.nl met 1jaar ben abb. voor 45euro.