goedkoopste gsm shops op internet

• anouk

Wie kan mij helpen aan de goedkoopste sites van nederland om een nokia 6510 te bestellen en dus ook tevens de beste site!

• Paul

www.telecomvergelijker.nl

Daar kan je de laagste aanbiedingen vinden!

Veel succes,

Paul

www.gsmdealer.nl

• RoppiE

invoer bij telecomvergelijker.nl

nokia 7650

resultaat: €648,=

check op www.mobieltjes.tk:

resultaat: €635,=

volgens mij is de zoekkwaliteit van deze gerenommeerde site nie zo goe..

grtz roppie..

• Paul

dat komt omdat je de gegevens zelf moet invoeren!! dus je moet jezelf nog aanmelden voor die site.

Volgens mij is die website trouwens van jou!!!!!!! :) want je loopt behoorlijk reclame te maken.

Paul

www.gsmdealer.nl

• ERIK

Volgens mij telecom.nu, goede duidelijke site en de laagste prijzen. Alleen de levertijd is niet zoals gezegt wordt 72 uur maar ongeveer een week.

• Ralf

hij is er iig een lid van…want als je helemaal rechtsonder kijkt kan je zien dat hij daar ook dingen heeft neergezet…of het IS zijn site of hij is er lid van..

groeten

Ralf

• anouk

he erik,

bedankt voor je reactie ik heb er veel aan gehad.

• RoppiE

t is mijn site; jullie zijn tog nie boos he????

grtz roppie..

• trijman

NEE NEE en NOG eens NEE, de mooiste , leukste , beste en meestal goedkoopste site is GSMEASY !!!!! Je wilt op een hele relaxte manier je surfje doen……je wilt een duidelijk overzicht met kosten/opbrengsten…..je wilt slightly ge-entertaind worden…..je wilt je spul FAST in huis hebben….en je wilt kunnen terug vallen op erg leuke medewerkers van de aftersales…. Dan is er maar een site waar dat ECHT kan……www.gsmeasy.nl

Tot snel,

Trijman

(beetje reclame mag af en toe wel, zeker als je zo'n leuke site hebt)

• Paul

maar weer niet op deze manier, want dat is SPAMMEN!!!!!!!!!!!

Paul

www.gsmdealer.nl