site.nl

• Fruit Joy

Trijman,

Wel moedig van jullie om in deze gefragmenteerde markt een internetwinkel te beginnen. Jullie positionering is er een op funshopping, ook dt maakt het er niet makkelijker op. Prijs is namelijk 1 van de belangrijkste koopmotivaties van internet klanten. Bekijk de site van www.telboys.nl even. Ben erg nieuwsgierig in je mening over die club.

Die 1,4 miljoen particulieren worden die bestookt met online of offline advertenties ? Het lijkt mij dat de kosten voor een offline campagne dan extreem hoog zullen zijn. (Lees enkele tonnen euro's) Als je hebt gekozen voor een online reclameoffensief, dan ben ik erg nieuwsgierig naar de response in visits.

(Ik begrijp het als je hier geen uitspraken over doet.)

Joy

• trijman

Beste Joy

Ja die telboys hebben het best leuk gedaan ik houd ze al een tijdje in de gaten, toch hebben ze een hele lage ranking zie ik, maf, dit is wel een site die mij persoonlijk meer aanspreekt dan bijv: gsmweb etc, waar het al snel een overkill is aan banners,links etc.

Telboys zou alles ietsje moeten vergroten, optisch gezien.

Ik vind het vaak betreurend hoe weinig creativiteit verschillende gsm-sites uitstralen, niet dat onze site “ je van het” is, maar het is duidelijk anders dan het merendeel van de actieve gsmsites, daarbij loopt onze site lang niet slecht dus ik ben ervan overtuigd dat de klant ge-entertaind wil worden terwijl hij iets bestelt.

Er zullen zo'n 30 gsm sites actief proberen te verkopen, de prijzen verschillen wel maar uiteindelijk zal het die klant een zorg zijn wanneer hij iets meer betaalt(natuurlijk niet honderden euro's) als hij het juiste gevoel bij die site krijgt dan is de beslissing al gevallen. Ik kom uit de telecom, maar uiteindelijk uit een familie waar iedereen onderneemt, ik weet dat verkopen niets anders is dan een stukje enthausiastme overbrengen. De uitdaging voor mij is om dit via internet te doen.

Maar dit kan natuurlijk ook helemaal verkeerd uitpakken, daarom zijn we ook hard bezig met diensten die los van het internet aan operators verkocht gaan worden.

Over die 1,4 miljoen particulieren, die worden offline benaderd. Ik weet dat dit erg duur is, wanneer je althans niet de middelen hebt of de contacten om dit te verwezelijken.

Voor alsnog, over de hits wil ik me liever niet uitlaten, hoewel ik niet denk dat dit het grootste geheim is, maar daar we nog in een beginstadium zijn wil ik wel eerst wat stabiliteit in die statistieken gaan zien, je begrijpt dat dit nu enorm piekt, maar voor hoelang en komen klanten herhaaldelijk terug??

Ik weet het niet, maar ik vind het een feest om mee bezig te zijn, er is voorlopig nog genoeg mogelijk.

Heb jij overigens zelf ook een site, of werk je in de telecom?

groet,

Trijman

• trijman

laten we trouwens volgende keer een nieuw onderwerp op deze pagina starten anders krijgt Sitel mij een beetje teveel reclame!

• gratistelecom

trilbibber??

De Nokia 3410 heeft wel trilbibbbber erop!

• ¤lindå¤

:D lieverd…………ahhhhhhh

• trijman

hey, lin, check dit volgende nummer eens, het is een proef voice response voor onze site, het is nu gratis(normaal tarief) , dus we testen …

010-3001434

laat me je reactie weten…allrighty??

Trijman

• ¤lindå¤

heb gebeld……………ja weet je ik heb er persoonlijk een hekel aan……..omdat je een verhaal moet aanhoren en dan weer een nummer in moet toetsen om weer wat aan te horen.Maar er zullen ongetwijfeld mensen zeer blij zijn met dit nummer hoor:Den ja……………..persoonlijk ben ik niet zo'n Benfreak,maar wens je veel sucses verder*D

wel leuk bedacht…………….