site.nl

• ..:: Nokkia ::..

das bull hoor ;)

• Fruit Joy

Tril functie is aanwezig

• HJ

Even opletten. Sitel.bv in Amsterdam (dus) geeft (veel) meer korting op de toestellen bij abonnementen (nieuw en verlengd). Gewoon eerst even kijken en dan pas iets roepen…

• Fruit Joy

Ja maar digitale camera is ook niet verkeerd. Tenzij het troep is, maar daar gaan we natuurlijk niet van uit. Hey GsmEasy, misschien was het nu handig om als handtekening je url mee te geven. Niemand stoort zich eraan, behalve sitel.nl misschien, maar dat boeit niet.

Joy

• trijman

Die camera is geen troep, het is ook niet het allerduurste merk, maar wel een gaaf ding, Ik heb geen zin in gezeik wanneer ik met mijn url te koop loop, vorige keer dacht ik in mijn enthausiastme onze site te noemen maar dat werd niet in dank afgenomen, doe ik dan ook niet meer, de site komt toch wel in de media en ofdat sitel dat boeit, boeit mij inderdaad weinig, wij zijn toch nog volop aan het testen en verbeteren, ik hoop dat het resultaat straks voorzich spreekt.

Heb ik nog wel een vraag voor je: is het slim om meerdere netwerken aan te bieden of juist te concentreren op 1 netwerk zoals we nu doen? Mensen moeten natuurlijk keuzes hebben, maar Ben is gewoon best een fijn netwerk om als single vendor te gebruiken.

Ik hoor het wel,

Groeten

Trijman

• Fruit Joy

Meerdere netwerk voordelen: meeliften op alle provider acties. Dus de ene maand veel telfort verkopen en de andere maand bijv ben.

Nadeel: maakt de site niet overzichtelijker, maar wel foutgevoeliger.

1 netwerk voordeel : duidelijke site en altijd uptodate (hangt natuurlijk ook een beetje van jou af)

Verder zit er een heel groot voordeel in de administratie en activeringsprocessen.

Je kan besparen op personeel, omdat dat helemaal ingewerkt is in Ben verkopen.

Zowel backoffice als frontoffice

1 netwerk nadeel : als de hele markt bijv telfort wil, dan verkoop je heel weinig

MvG

Joy

(P.s. hoe denk je dat je de site in de media krijgt ?)

• trijman

we adverteren nu via een lezersgroep van 450000 huishoudens, met dus 1,4 miljoen lezers waar wij de exclusive rechten tot adverteren op hebben.

We zijn net begonnen(met de site) dus voor de backoffice is het van belang dat alles rustig aan gaat, natuurlijk is het een feest wanneer we ineens 500 aansluitingen binnen krijgen, maar liever in het begin zo rustig mogelijk. Ook de logistiek moet uitgebreid getest worden alvorens we in dagbladen en/of op tv gaan adverteren.

Nu zal je denken; tv, ja ja, Wel we zijn met een breed scala aan diensten bezig die niet direct te maken hebben met de website maar waar wel gezamelijke grote bedrijven aan mee werken via een shared revenu model.

Nu is het nog alleen Ben maar wanneer alles goed werkt overweeg ik wel om alle 5 de netwerken te voeren, ik ben nog enigzins in dubio, ik denk dat de diensten die we later dit jaar gaan aanbieden zo uniek en leuk zijn dat het absoluut niet nodig is om meerdere netwerken aan te bieden, maar goed de markt kan wel eens gaan vragen om een andere operator, helemaal wanneer Ben ,T-mobiel wordt !

Anyway Bedankt voor je reactie,

Trijman

• Main

Yep. En ik hoef geen camera en ook geen abonemment

• trijman

ja maar lieverd, dat hoeft ook helemaal niet!

Trijman

• Fruit Joy

Trijman,

Wel moedig van jullie om in deze gefragmenteerde markt een internetwinkel te beginnen. Jullie positionering is er een op funshopping, ook dt maakt het er niet makkelijker op. Prijs is namelijk 1 van de belangrijkste koopmotivaties van internet klanten. Bekijk de site van www.telboys.nl even. Ben erg nieuwsgierig in je mening over die club.

Die 1,4 miljoen particulieren worden die bestookt met online of offline advertenties ? Het lijkt mij dat de kosten voor een offline campagne dan extreem hoog zullen zijn. (Lees enkele tonnen euro's) Als je hebt gekozen voor een online reclameoffensief, dan ben ik erg nieuwsgierig naar de response in visits.

(Ik begrijp het als je hier geen uitspraken over doet.)

Joy