gsmstunter

• oldie

jonge jonge 21 dagen moeten wachten op je mobieltje ??

Bel de politie,, bel Peter R de Vries,, maar doe iets !!!

Wees blij dat je niet wacht op een nier of ander orgaan ,,,,…..

21 dagen ,,, wordt eens wakker !!!

• shiggy

Goede morgen ik ben wakker en dan??

• Ciska Klompstra

Ik heb onder tussen mijn telefoon ook binnen gekregen..

Alles zat goed

Ze hadden het gewoon te druk!

Voor diegenen die nog aan het wachten zijn…

Wacht rustig af, de telefoon komt wel!

Complimenten aan GSMstunter

• Wovelaar

Ik zou nog niet te vroeg juichen.

Graag zou ik horen wanneer de stunter aan het crediteren slaat. Gezien de enorme hoeveelheid abbo's die zij afgesloten hebben gaat het om gigantische bedragen. Bij 10.000 afgesloten abbo's ofzo hebben we het zomaar over 2,7 miljoen EURO.

Natuurlijk ga ik er wel vanuit mijn geld te krijgen.

• Djoffer

Nou, ik heb de mijne op 16 maart besteld en heb hem vandaag 4 april in ontvangst genomen. Ik heb ook vaak gebeld en gemaild, maar nooit een reactie. Ik denk dat iedereen nog effe moet afwachte.

• Niek

Hoi, op deze internet site staat ook een discussie over GSM Stunter, ook hier staat veel info, neem eens een kijkje!

http://www.telecomvergelijker.nl/forum.php?thread_id=320

Groeten, Niek

• Joost Kuijpers

Ik mijn aanvraag 28 Maart op de Fax gedaan en vandaag 16 april nog niks gehoord.

Ik heb zelfs met de klantenservice van talkline gebeld om te kijken of dat ze mijn aanvraag ( die gsmstunter dan moet sturen ) al in behandeling is genomen.

Mooi niet dus.

Dus moet ik eerst nog wachten voordat gsmstunter hem aanvraagt ( zouden ze toch begin april doen stond op de site ? ) en dan moet talkline hem goedkeuren, dan terug naar gsmstunter, ( hoe lang blijft hij daar liggen ? ), en dan zou hij naar mij opgestuurt moeten worden.

Ben bang dat dit nog wel even gaat duren zo.

Zou wel fijn zijn als gsmstunter op hun pagina of antwoordapparaat of iets dergelijks zou vermelden hoever hun al zijn met de aanvragen.

En dat hoeft dan niet zo gedetailleerd te zijn als ze het zo druk hebben, maar gewoon iets van “ alle orders binnen gekomen t/m 1 April zijn verwerkt”

Dan weet de mens ook iets meer.

Is een ideetje…

We wachten nog maar even af, druk hebben ze het wel, want bij talkline hoefde ik niet eens te zeggen bij wie ik hem besteld had….. ze zeiden zelf al “gsmstunter zeker?”

Als alles maar goed komt.