gsmstunter

• shiggy

Hoi, ik heb een week geleden een gratis abonnement en een abonn. met 3310 besteld bij gsmstunter maar heb nog steeds geen enkel antwoord van die gasen gehad. Heeft iemand nog zaken met die gasten gedaan, en hoe bevalt het, want mij bevalt het niet.

• 6doit

Ik heb laatst ook een telefoon + abo besteld en vond het ook niet echt lekker lopen allemaal. Het schijnt dat ze ‘t op ’t moment ontzettend druk hebben.

• wovelaar

Ik had een abonnement binnen 5 dagen in huis. Ik hoor verschillende reacties. Zie ook de discussie op www.telecomvergelijker.nl. onder gsmshops.

• Ciska Klompstra

Ik zit in het zelfde schuitje..het is vandaag 20 Maart en ik heb op 8 Maart de brief met aanvraag naar hun toegestuurd en heb nog steeds niet hetgeen binnen wat ik besteld heb. Ik probeer te bellen en ik mail me suf.. niets, niets… Ik weet niet wat ik nu moet doen.. Moet ik ergens anders een telefoon kopen of moet ik wachten?

Nou ja als iemand iets weet meld het me dan even… Stiekum hoop ik dat ie nog wel komt.. Groeten Ciskashiggy schreef:

• wovelaar

Gewoon even wachten, het komt vanzelf wel, kijk anders ook even op het forum op www.telecomvergelijker.nl onder gsmshops.

Tenzij je twee telefoons wilt hebben zou ik nog niet ergens anders bestellen.

• Adriaan

Hoi, ik heb op zondag 3 maart (voor 18:00) de aanvraag op de bus gedaan en woensdag 6 maart stonden ze al bij mij op de stoep!!! Een hele snelle levering dus! Ben zeer tevreden hierover, had een 6310 besteld met vodafone 120 abo, echter men gaat nu het abonnementsgeld verhogen per 1 april maar daar kan gsmstunter niks aan doen, mischien wel een reden om het abo op te zeggen?? zie nieuwe posting!

• Bob

Ik heb vorige week binnen 5 dagen mijn abonnement thuisgekregen. Keurig aangetekend en het heeft mij niets gekost. Zie aanbieding nr. 2 op de site van GSMstunter. Vorig jaar heb ik daar ook een toestel met abonnement besteld en ook toen alles keurig in korte tijd geregeld. Misschien hebben ze het nu erg druk, want ik moet zeggen, dat ze daar prima aanbiedingen hebben.

Voor de goede orde: ik heb totaal geen zakelijke band met GSMstunter.shiggy schreef:

>

> Hoi, ik heb een week geleden een gratis abonnement en een

> abonn. met 3310 besteld bij gsmstunter maar heb nog steeds

> geen enkel antwoord van die gasen gehad. Heeft iemand nog

> zaken met die gasten gedaan, en hoe bevalt het, want mij

> bevalt het niet.

• Wovelaar

Hoe snel heb jij destijds de cashdeal gekregen?

• Ciska Klompstra

Ik heb 22-3-2002 mailtje gekregen:

Sorry voor het ongemak.

Je aanvraag wordt nu uitgezocht en je hoort van ons hoe het er mee staat.

Met vriendelijke groet,

GSMstunter

Postbus 7

5570 AA

Bergeijk

www.gsmstunter.nl

—–Oorspronkelijk bericht—–

Verzonden: donderdag 21 maart 2002 16:57

Aan: vragen@gsmstunter.nl

Onderwerp: Beantwoord me nu eens een keer!!!

Hallo,

Ik ben xxx en jullie zullen onderhand wel gek van me worden, maar ik moet het echt weten!

Ik heb 8-3-2002 het contract voor de Nokia 5510 i.c.m. vodafone 120 op de bus gedaan.

Het is vandaag 21-3-2002 en ik heb nog steeds niets binnen. Ik moet gewoon weten of de telefoon nog komt.Ik ben al dagen bezig met bellen mailen etc.. ik kan jullie echt niet bereiken.

Ik denk dat het niet zo goed is voor jullie bedrijf, dat jullie zo met jullie klanten omgaan.

Het is misschien erg druk bij jullie, maar neem dan iemand aan die ook de mail en de telefoon kan beantwoorden.

Als jullie toch zoveel aanvragen hebben, dan moet het geld ook binnen stromen bij jullie.

Ik vraag nogmaals om eens naar mijn aanvraag te kijken

Ik vind het gewoon stom dat het zo moet..

Moet ik wachten?

Ciska

• shiggy

Nou, hij is binnen hoor die 3310 van ze. Ongelovelijk het heeft maar 21 dagen geduurt. Nu nog die gratis abonnement van 120 minuten per maand.

Heeft iemand ook zo lang moeten wachten of nog langer?