960 euro gratis bellen bij gratistelecom

  • Henri

    Hallo,

    Ik zag op http://www.gratistelecom.nl een hele leuke aanbieding staan. Ze gaven een gratis gsm toestel, een terugstorting en nog eens 960 euro gratis beltegoed bij je dutchtone abonnement. Dus als je redelijk veel belt (en dus 40 euro in de maand op kunt krijgen), kun je twee jaar lang gratis bellen, en krijg je een gratis gsm en een terugstorting van 130 euro.

    Je kunt kiezen uit:

    * Nokia 3310

    * Alcatel 311

    * Panasonic GD 35

    * Sony J7

    Je krijgt dit toestel gratis

    130 euro retour gestort

    je betaalt 24 maanden 40 euro aan dutchtone

    je krijgt 24 maanden 40 euro van dutchtone…..

    Zo simpel en voordelig is het.

    Ik heb deze aanbieding gisteren besteld, en contact gehad met de eigenaar van de site, omdat ik het eerst niet geloofde. Nu dus wel.

    Groeten, Henri

  • Paul

    ja zeker he!!!!!!!! in jou stoutste dromen ka dit nooit, omdat de bonus van Dutchtone nooit zo hoog kan zijn. En zeker geen gratis J7 met al dit extra's!

    Paul

    www.gsmdealer.nl

  • Xi_Master

    ik moet zeggen dat ik er ook bar weinig van geloof. Volgens mij wil meneer wat meer bezoekers hebben. Kom je niet binnen 16 uur vanaf nu met een directe link, haal ik je bericht weg. Dus morgen om 12:15 haal ik dit bericht weg. Voor die tijd: bezoek de site vooral niet! Anders heeft ie toch zijn zin. Ik kan het namelijk nergens vinden op die site

  • Flash

    Het gaat mij wel nix aan en ik verdien er dus echt nix mee, maar hier staat het toch echt….

    www.gratistelecom.nl/id18.htm

    ;-)

  • Paul

    maar dan nog klopt er geen biet van, want Dutchtone geeft simpelweg gewoon niet zoveel bonus!!!!!!!!! Het bericht is dus onzin (ROEL ?!?)

    Paul

    www.gsmdealer.nl

  • gsmcop

    jullie zijn een schande voor telecom wereld ik geloof dat jullie concurenten zijn.

    jullie zorgen dat wij altijd in jullie gelofen ter wel er niks klopt of letop de kleine lettertjes. allemaal apen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

  • gsmcop

    Jullie denken dat ik dom ben . Letop jongens deze zijn bedriegers de 960 euro gratis bellen is gewwon 24 x 40 euro die jullie in 2 jaar moeten betalen Dus abonnement kosten gewoon.

  • TJ

    ja ze maken altijd onderscheid tussen abonnementskosten en belkosten. De abokosten zijn in dit geval 24 x 40 (=960) euro en daarmee kun je voor hetzelfde bedrag bellen!!!Dus daarom zeggen ze gratis bellen….Maar ja dan moet je dus wel per maand 40 euro betalen!!

    Je moet altijd heel goed opletten wat ze zeggen want het kan vaak op verschillende manieren worden opgevat..

  • gratistelecom

    Hallo..

    Een flinke Discussie…!

    Ik zal even alles op een rijtje zetten:

    Ik heb nu in de gaten dat het allemaal een beetje onduidelijk staat beschreven.

    Echter… hetgene wat ik op de site bedoel is dat:

    je een gratis gsm krijgt (nokia, alcatel, panasonic of sony)

    Je krijgt van ons tevens 130 euro retour op je bankrekening

    Je sluit een dutchtone allin 40 abonnement af waarvoor je dus 40 euro per maand betaald (2 jaar lang)

    Je krijgt 40 euro per maand beltegoed (dat is dus die 960 euro in 2 jaar)

    Ik moet toegeven dat het er wat onduidelijk staat.

    Echter, voor mensen die nu een abonnement hebben bij een andere provider als dutchtone, en toch zeker voor 40 euro per maand verbellen, en op deze aanbieding ingaan.. krijgen dus echt een gratis telefoon, en een retourstorting van 130 euro.

    Ik zal ff bekijken hoe ik het beter kan formuleren op de site.

    Groeten,

    Roel

    http://www.gratistelecom.nl

  • johan

    ja man wat een oplichter is zijn ze, dat doet phonehouse en belcompany ook. ik ben bijna erin geluisd. Vb A400 gratis bij twee jaar abo en toch moest ik 65 neerleggen.Enige waar het goedkoop is is gsmshop in rotterdam daar heb ik mijn A400 voor 45 euro betaald