960 euro gratis bellen bij gratistelecom

• kevin

vind je dat niet te misleiden. zo iets moet je niet meer doen. Ik studeer namelijk recht, als iemand die een beetje verstand heeft dan zal je weten wat voor fout het was. want zij kunnen die 960 euro eisen buiten de vaste maandelijkse kosten.

• Paul

Roel,

Als collega's onder elkaar: eerst testen, kijken of de teksten kloppen voordat je met je botte verstand iets op het zet, want anders kan je (zoals Kevin meld) veel geld kwijt zijn.

En als je de volgende keer een leuke aanbieding hebt, adverteer er dan mee, en dus niet zo'n “anonieme” post.

Paul

www.gsmdealer.nl

• gratistelecom

Daar wil ik wel even op reageren, dat dat iets anders is dan wat ik doe.

Ik vermeld dat je 130 euro terug krijgt, een gratis gsm krijgt en 960 euro gratis kunt bellen ICM EEN DUTCHTONE ALLIN 40. Dit staat wel op de site erbij vermeld.

Ik weet nu dat het niet goed geformuleerd is…..

Maar..

Alle mensen die deze aanbieding willen bestellen, krijgen altijd eerst een contract met nogmaals een extra uitleg via de post thuisgestuurd. Iedereen die deze aanbieding al besteld heeft, heeft dus via de post ook een goede en duidelijke uitleg gehad. Daarna hoefden ze het contract niet te ondertekenen.

Maar in ieder geval, om discussies uit de weg te gaan. We zullen deze aanbieding op de site zo snel mogelijk aanpassen.

Groeten, Roel

http://www.gratistelecom.nl

• gratistelecom

Daar wil ik wel even op reageren, dat dat iets anders is dan wat ik doe.

Ik vermeld dat je 130 euro terug krijgt, een gratis gsm krijgt en 960 euro gratis kunt bellen ICM EEN DUTCHTONE ALLIN 40. Dit staat wel op de site erbij vermeld.

Ik weet nu dat het niet goed geformuleerd is…..

Maar..

Alle mensen die deze aanbieding willen bestellen, krijgen altijd eerst een contract met nogmaals een extra uitleg via de post thuisgestuurd. Iedereen die deze aanbieding al besteld heeft, heeft dus via de post ook een goede en duidelijke uitleg gehad. Daarna hoefden ze het contract niet te ondertekenen.

Maar in ieder geval, om discussies uit de weg te gaan. We zullen deze aanbieding op de site zo snel mogelijk aanpassen.

Groeten, Roel

www.gratistelecom.nl

• kevin

Ja dat is toch misleiden dat is toch een onrechtmatigedaad. Na dat je een beschrijving over actie ontvangt leg je pas uit. Dat bijna het zelfde als iemand wat beloven en niet nakomen.

Van jullie gsm dealers worden er duizenden mensen opgelicht.

allemaal slappe praatjes

• gratistelecom

Wij als gsmdealers hebben zeker ook het doel om de klanten zo goed mogelijk te informeren. Echter, we hebben eenmaal per ongeluk iets misleidends op onze site gezet.

Nu is het al gewijzigd. De mensen kunnen bij ons per email altijd en telefonisch op bepaalde tijden terecht voor alle vragen, en deze zullen ook zo eerlijk mogelijk worden beantwoord.

Groeten, Roel