einde garantieplan

  • pbrans@prettel.nl

    Aan Rosemont-Rotterdam

    Geachte Heer/mevrouw,

    Hierdoor deel ik u mede, dat met ingang van 25 juli 2012 de bij u in servicecontract staande computer dusdanig defect is geraakt, dat hij niet meer te herstellen is. Ik heb de computer afgevoerd. Het object voor uw servicecontract bestaat dus niet meer. Reden waarom ik u melding maak van automatische beeindiging van het contract 11592000645.

    De machtiging tot periodieke automatische afschrijving van het maandelijke bedrag van mijn rekening 90270 is met onmiddellijke ingang ingetrokken.

    Het servicecontract volgens dixons garantieplan heeft geen bestaansgrond meer.

    Dat ik mij per mail tot u richt is gelegen in het feit, dat een fatsoenlijk adres waar ik mij via brief tot richten kan door mij op de computer niet te vinden is. Desgewenst wil ik deze mail schriftelijk bevestigen, maar dan verwacht ik een adres van u. Bij uitblijven hiervan binnen 10 dagen, ga ik ervan uit, dat dit bericht per internet voor u voldoende is.

    Het betreft uw tegenrekening 9478917 HSC inzake Rosemont Rotterdam

    Omschrijving KN: KM18679536

    servicecontract: 11592000645

    Dixons garantieplan

    HSC inzake Rosemont-Rotterdam

    met vr. groeten,

    P. Brans

  • Hub Vreuls

    Ik wil een einde maken aan dat garantieplan. Hoe? Gaarne bericht.

  • G.s.h. van Everdingen

    beste Rosemont_Rotterdam annex Dixons, bij deze wil ik twee garanties opzeggen vanwege het niet meer zinvol zijn

    Ik wil hierbij de volgende abbonnementen opzeggen.

    Van G.S.H. Van Everdingen, Aplein 11, 8011 TJ, Zwolle

    Betalingskenmerk KM 20044997 servicecontract 17062001278 Medion kleine laptop

    En

    Samsung tap 10.1 Betalingskenmerk KM 19967083 Servicecontract 17062000632

    Graag dit contract op te zeggen met ingang van het weer opnieuw afschrijven van mijn bankrek.nr.

    Rabobanknr. 361256752 Vr. Gr. Gsh van Everdingen, 7 januari 2013