telefoon

• erwin

Ik kan binnen nu en een maand een nieuwe telefoon uitzoeken en ben best bereid om wat extra geld toe teleggen op de 2 telefoons waar ik oog voor heb.

Het word de apple 4,of de htc disire hd,kan iemand mij advies geven mbt de 2 telefoons en of iemand zijn ervaring kan geven over die 2 telefoons?

ps ik heb een abonnement bij telfort en ik heb internet

mvg

erwin

• Freek telecomsite

Dag Erwin,

De iPhone 4 is een goed toestel en de Desire HD ook, het zijn allen twee totaal verschillende softwaresystemen. Bij de iPhone draait alles om iTunes. Je zult je telefoon er regelmatig mee moeten syncen. Bij de Desire draait alles om Google. Het is de bedoeling dat je een GMail account aanmaakt en vandaar uit synchroniseert met je toestel.

De Apple iPhone 4 is gemakkelijker te bedienen dan de Android HTC Desire HD. Apple heeft een gesloten ecosysteem gemaakt met de appstore. De Desire HD nodigt juist uit tot customizen en zelf alles aanpassen. iets wat bij de iPhone dan weer moeilijk gaat. Het hangt er helemaal vanaf wat jij wilt. Beide toestellen horen tot de top van hun segment. het scherm van de iPhone is onovertroffen en de camerakwaliteiten van de HTC Desire HD zijn bijzonder goed.

Succes met de keuze tussen de twee smartphones, ik ben benieuwd wat het is geworden :)

• erwin

bedankt voor je reactie,

gr

erwin