One Mobility > slechte ervaring

  • Hans

    Zeer slechte ervaringen met GSM shop Den Haag. Toestel eerst defect, nieuwe niet meer op voorraad (kan gebeuren), maar dan vervolgens wekenlang wachten terwijl men keer op keer aangeeft dat het toestel er de volgende week wel zal zijn. Toppunt: toen mijn toestel er eindelijk was, vroeg de verkoper of ik 30 euro wilde bijbetalen, terwijl de actie was dat het toestel gratis zou zijn (stond ook op miijn ruilbon).

    GSM shop dus nooit meer voor mij!

  • Hans

    Hans Schreef:

    ——————————————————-

    > Zeer slechte ervaringen met GSM shop Den Haag.

    > Toestel eerst defect, nieuwe niet meer op voorraad

    > (kan gebeuren), maar dan vervolgens wekenlang

    > wachten terwijl men keer op keer aangeeft dat het

    > toestel er de volgende week wel zal zijn. Toppunt:

    > toen mijn toestel er eindelijk was, vroeg de

    > verkoper of ik 30 euro wilde bijbetalen, terwijl

    > de actie was dat het toestel gratis zou zijn

    > (stond ook op miijn ruilbon).

    >

    > GSM shop dus nooit meer voor mij!

    Excuus, GSM shop is inmiddels One Mobiliy!

  • Oplettende bezoeker

    Voor zover ik weet is Gsm-shop Den haag geen onderdeel van One Mobility. deze winkel heeft zich recentelijk losgemaakt van One Mobility. Misschien daarom de slechte service