Aansluitkosten sim only abonnement

• Erring

Het lijkt erop dat nu definitief bijna alle providers aansluitkosten zijn gaan vragen. Maar is het zo dat ook alle webshops het doen, ik kwam namelijk www.simonly.eu tegen, hier geven ze je nog gratis aansluitkosten bij enkele abonnementen, wel goed vind ik zelf.

• Annemarie

Bedankt voor de tip.

Ik zie nu net deze aanbieding staan:

http://www.simonly.eu/nl/sim-only-ben/ben-vaak-500-abonnement/

Weet iemand over welk netwerk Ben gaat?

• Willem

Ben is van T-Mobile en maakt gebruik van het netwerk van T-Mobile:

www.ben.nl/over-ben

• Annemarie

Bedankt. Dan ga ik dat maar eens bestellen. Lijkt mij een prima sim-only abonnement en zeker omdat de aansluitkosten terug komen en je ze momenteel nog vergoed krijgt bij www.simonly.eu

• RobM

Ik zou hier ff kijken of er nog aansluit kosten bij komen. dacht het niet maar weet niet zeker meer

Sim Only Abonnement

• Jorge

Vodafone tilt je nog steeds niet, dus geen aansluitkosten daar maar hoe lang dat nog gaat duren?

:P

• Jorge

Ik heb de afgelopen week nog een T-Mobile sim-only afgesloten via een dealer zonder aansluitkosten zelfs nog met een gratis gsm (niet de nieuwste uiteraard maar toch een leuk ding).

8-)

• Remco

Ik heb een onlangs gezocht op de goedkoopste sim only . Ik zocht een overzicht met alle aansluitkosten.

Ook zocht ik een gewoon een overzichtelijk en eenvoudig website om te bladeren door alle sim only abonnementen

sim-only.net was de site..

groetjes

• Jorge

Telfort maakt het wel heel bont ik zag laatst staan aansl.kosten € 24,75 en dan adverteren ze met laat je niet tillen.

>:D<

• Greet

Beste Erring,

Bij veel telecomproviders zijn er regelmatig acties waarbij je geen aansluitkosten hoeft te betalen voor een sim-only abonnement.

Tip: er staat veel informatie over sim only abonnementen op de site sim only

Succes!

Greet