Beste Mensen!!
ik heb bij Telfort een abonnement afgesloten en die heb ik dus opgezegd 3 maanden voordat mijn abonnement was verlopen, ik heb netjes een brief ontvangen als bevestiging dat mijn abonnement wordt opgezegd op 5 November 2008. voor die tijd werd ik gebeld door een of ander vrouw vanuit telemarketing en vroeg mij waarom ik wou opzeggen. waar ik als antwoord gaf ‘' wil een nieuw toestel ’' zij had mij ook een leuke toestel in aanbieding, maar ik vroeg haar naar een email waarin alle voorwaarden in vermeld staan, zodat ik gerust tijd kan nemen en helder kan denken, en dan daarna een bevestiging via email stuur als ik mee akkoord mee ging.
in dezelfde avond kreeg ik een e-mail via Telfort waarin staat ‘' hartelijk bedankt voor het verlengen van uw abonnement van 280 belmin. ( en toestel vermeld ). ’'voor 2 jaar lang.
En ik moest binnen 8 dagen terug mailen als ik niet akkoord mee ging.
Ik was ervan geschrokken en had niet erop gereageerd! en de 8 dagen waren al voorbij.
3 Dagen later kreeg ik een brief van hun ook vermeld '' hartelijk bedankt enz enz. ..en dat ik de toestel binnen 2/3 dagen wordt bezorgd. heb die toestel geretourneerd.
ik had binnen 14 dagen een brief terug gestuurd, dat zij een vergissing hebben gemaakt en dat ik geen verlening wil en eerder heb opgezegd.
Zonder reactie bleef ik ong. 3 weken lang wachten, en had weer een brief geschreven ( aangetekend ) zowel via e-mail en daarin heb ik vermeld dat ik eerder een brief heb gestuurd en geen reactie kreeg en dat geen verlening wil.
Een week later ontving ik een brief van hun en staat dat zij echter in mijn contract hebben ingekeken en dat ik voor dat toestel heb gekozen voor 280 belmin. en dat ik niet op de eerste mail reageerde.
Wat mijn verbaasd is, dat ik niet eens om dat mail vroeg waarin staat dat ik terug moet reageren, maar juist een e-mail met voorwaarden zodat ik dan een beslissing kan nemen.
En tenslotte had ik die huidige kaart zelf op 5 November uit gezet en weg gegooid, zodat zij niet kunnen aantonen dat ik na die opzegdatum gebruik van heb gemaakt.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
En met volle vertrouwen verwacht ik een serieuze reactie/advies zowel tips.
Met vriendelijke groet, R.