Bellen vanuit het buitenland binnen de bundel

• Cynt

Wie weet bij welke provider je in het buitenland kunt sms-en/bellen vanuit je bundel???

Ik houd van mijn bundel altijd over en als ik dan vanuit Duitsland of Denemarken sms/bel, dan betaal ik extra, terwijl ik geld uit m'n bundel overhoudt. Het voelt een beetje als dubbel betalen.

• al

t-mobile flex .

al

• Tinus

Ja, Tmobile Flex klopt wel dat dat vanuit je bundel gaat, alleen de tarieven liggen (vanzelfsprekend) wel hoger…

Misschien kan je beter Vodafone doen… en dan Vodafone passport laten inschakelen. Dan betaal je een starttarief van €0,79, en voor de rest je gewone tarief wat je anders ook betaald. (dit gaat alleen niet vanuit je gewone bundel, maar komt er nog extra bovenop..)

Ik zou als ik jou was even bekijken hoelang je naar het buitenland gaat. Ga je maar heel kort dan zou ik persoonlijk kiezen voor Vodafone. Ga je heel lang, dan zou ik op de plek van bestemming een simkaart aanschaffen…

Loop anders even een BelCompany ofzo binnen, dan kunnen ze je informeren en kijken wat geschikt is in jouw situatie

Succes

• Betty

hoi, vanuit het bundel in het buitenland bellen kan inderdaad alleen met de flex van Tmobile. maar misschien kan ik wel helpen - vanuit je bundel kan je hiermee naar buitenland bellen: http://www.belbazaar.nl/bundelknaller.php

dus mocht je in Denemarken familie of vrienden hebben, dan kan je ze zonder extra kosten vanuit je bundel bellen.

helaas bestaan in NL dit soort abonnementen nog niet:

http://www.orange.at/Content.Node/tarife/hallo_europa/hallo_europa_0/

mocht je het niet verstaan: er staan in, dat je voor 25 euro binnen de hele Europa kan bellen. je belbundel is dan 1000 minuten (wat meer dan voldoende is om je elke maand kapot te bellen). maar misschien komt het nog…

Groetjes,

Bet

• siska

Heel herkenbaar met een broer in Zweden en een vriendin in Portugal plus dat we vlak bij de grens wonen en dus vaak in Belgie te vinden zijn.

Heel vlug op google een aanbieder vinden die nog t-mobile FLEX verkoopt. Deze gaat er namelijk uit. Ik heb hem van de week nog afgesloten via gsmweb.nl

gelijk maar voor 2 jaar gedaan want ik heb nog geen andere kunnen vinden die het aanbied!

succes

• johan

ja dat was dus juist NIET de bedoeling…het gaat om bellen BINNNEN de bundel!!

LEZEN?????

• mir

Mensen met een flex-abonnement mogen die wel verlengen. Er worden geen nieuwe flex`en meer afgesloten….helaas.

• michbrrt

Ik had een T-mobile Flex en was blij ermee. Zonder goed na te denken, heb ik dit naar een Relax laten vervangen. Fout! Nu betal ik alle buitenland bellen en SMS kosten extra en mijn beltegoed groeit elke maand en is (voor mij) waardeloos. Is er een alternatief?

• yvette

KPN biedt buitenland bellen vanuit je bundel.

In basis is KPN misschien niet de voordeligste, maar met een baan in de luchtvaart vind ik het wel zo prettig dat mijn sms-jes vanuit het buitenland gewoon van mijn bundel af gaan en ik niet nog eens weet ik hoeveel euro hoef bij te betalen terwijl mijn halve bundel in Nederland ongebruikt blijft.

• Tex

Maar wat staat op je factuur, dat er zoveel minuten en smsjes vanuit buitenland gebruikt zijn, en is het niet verrekend met buitenlandse tarief?

Of wordt het toch verrekend naar het geld die de bundel kost en dan met roaming-prijzen?