Welke Sim Only?

• Karina

Het is niet altijd eenvoudig met al die abonnementen om de beste sim only te vinden vind ik. Zoveel providers. De belminuten en tarieven wordt je niet altijd wijs uit. Gelukkig kom je nog wel eens wat handige sites op internet tegen die gebruiksvriendelijk zijn en overzicht bieden. Zo kwam ik laatst http://www.sim-only.net tegen waar ik ook mijn sim only abonnement heb gevonden. Neem eens een kijk zou ik zeggen…

• Henk

Neem eens een kijkje op http://simonlyabonnementvergelijken.nl/ daar kun je makkelijk verschillende providers met elkaar vergelijken.

• www.gsmprijzen.nl

Beste Remco,

Bij Telfort neem je in ieder geval je belminuten 2 maanden mee. Maar er wordt wel afgerond op hele minuten.

Dan zou ik toch voor een Simpel abonnement gaan van 5 euro. Daarmee heb je 100 smsjes + belminuten elke maand. Super goedkoop en de overige wensen die je hebt; ik denk dat er geen een provider is die alles heeft en dan nog goedkoop is.

Ik zou zeggen neem een kijkje op de pagina met SimOnly aanbiedingen van GsmPrijzen voor beste Sim only aanbiedingen.

Succes ermee.

• Joyce

Als je een overzicht zoekt van de goedkoopste SimOnly Abonnementen, van alle providers, en met internet kijk dan even bij Goedkoopste SimOnly Vergelijken. Heb ik laatst ook gedaan en ik vond meteen een goed abonnement.

• eensim.nl

Een beetje een late reactie natuurlijk, dus Remco zal er wel niet meer mee geholpen zijn maar misschien dat iemand anders met dezelfde vraag zit:

Op eensim.nl kun je makkelijk sim only abonnementen vergelijken, dus dat heb ik even voor je geprobeerd. Ik kom dan, met jouw wensen, uit op 8 euro per maand (Telfort).

In de tussentijd is er natuurlijk best wat veranderd, de meeste mensen willen er ook wel een internetbundel bij. Als je 500 Mb erbij neemt (voor de meeste mensen wel genoeg) kom je uit op 16e/maand (ook Telfort).

Hopelijk heeft iemand nog iets aan dit voorbeeld!

gr,

JJ

Remco Schreef:

——————————————————-

> Excuses, vergeet te zeggen dat ik circa 300-350

> minuten per maand wil bellen.

>

> Groet,

> RemcoRemco schreef:

> >

> > Hallo,

> >

> > Ik ben op zoek naar een Sim Only abonnement van

> 1 jaar. Heb

> > al uitgebreid zitten surfen, maar ik raak het

> overzicht

> > helemaal kwijt. Misschien kan iemand me helpen

> obv zijn/haar

> > ervaring. Ik zoek:

> >

> > - 1 jr abonnement

> > - bellen zonder starttarief

> > - liefst gratis voicemail afluisteren (anders in

> ieder geval

> > geen hoger tarief, maar standaard kosten per

> seconde)

> > - liefst iets van 100/150 sms per maand

> > - liefst 2 maanden gesprekken mee kunnen nemen

> > - zo laag mogelijk maandbedrag

> >

> > Wie o wie weet raad?

> >

> > Alvast dank,

> > Remco

• Stefan

Beste Remco,

Op http://www.phoneshop.nl/sim-only/ kan je nu overzichtelijk en snel alle providers met elkaar vergelijken.

Op de sim only pagina kan je alle providers met elkaar vergelijken, en ook allemaal individueel uit zetten,

Veel succes!