Dag mensen,
Ik zoek mensen die ervaring hebben met GSM.nl
Zelf heb ik negatieve ervaringen.
Grt,
Henk
heey henk,
wat zijn jouw ervaringen dan?
ik heb onlangs een abonnement afgesloten bij gsm.nl. Ik werd binnen 2 uur gebeld om mijn gegevens te bevestigen enz. Eigenlijk zou mijn telefoon worden bezorgd op maandag, ik kreeg echter 2 keer een mail met omstandigheden waarom de telefoon niet maandag bezorgd kon worden: Eerst was er iets met de provider en later was de telefoon niet op voorraad. Uiteindelijk werd de telefoon op donderdag toch bezorgd. Er was echter een probleem:
Ik had zoals gezegd mijn gegevens telefonisch doorgegeven en 1 letter van mijn
id-kaart(zoals op het contract stond wat de bezorger bij zich had) kwam niet overeen met het getal zoals het op mijn id-kaart staat.(een B was een D)
Hierdoor moest de telefoon weer terug en moest ik contact op nemen met gsm.nl. Ik heb ze gebeld(hele dag zijn de medewerkers in gesprek>nog een irritant punt) en de man die ik aan de lijn kreeg gaf mij het gevoel dat ik de telefoon niet terug ga krijgen met dezelfde aanbieding omdat deze nu afgelopen is!(hij moet me echter eerst nog terugbellen)
Ik vind dit persoonlijk verschrikkelijke onzin als ik hem niet gewoon krijg met dezelfde aanbieding(was zeer voordelig) omdat de telefoniste 1 letter verkeerd heeft verstaan(of met opzet gedaan?dat gevoel krijg ik erbij, had ook het gevoel dat de bezorger dit veel vaker had, aan de manier waarop hij het afhandelde te merken) Al met al hoop(eis?) ik dat ik hem gewoon krijg met het abonnement! ik heb namelijk een contract thuisliggen!
laat het nog wel weten!
Dag Sam,
Abonnement met internet en mobiel bij hun afgesloten.
De telefoon was een Engels model en het menu e.d. kon op geen enkele manier in Nederlands. Nokia care centrum benaderd en die konden niets doen en adviseerden mij deze terug te sturen naar GSM.nl. Ook een Nederlandse handleiding ontbrak. Deze kan je downloaden, maar bestaat uit meer dan 100 pagina's. Het kost je dan ook nog € 35 aan printer inkt.
Na overleg op hun 0900 nummer, na 1 dag het toestel teruggestuurd. Afspraak en toezegging was, zodra deze aanwezig was, werd deze geruild. Opgestuurd met TNT trac en tracing en 1 dag later was deze keurig afgeleverd. Ik heb na veel telefoontjes en mailtjes, 2 weken later een vervangend toestel ontvangen. Deze heeft wel een Nederlands menu, maar het is een Italiaans toestel. Opzich niet erg, alleen er ontbreekt een Nederlandse handleiding. Na mail wisseling zal deze pas na 3 maanden na gezonden worden.
Het abonnement gaat van kracht zodra je het hebt getekend/geactiveerd. Dit abonnement kost € 25 pmd + € 0 mob-internet voor 2 jaar. Voor het niet kunnen gebruiken heb ik een vergoeding ontvangen van € 4,50.
TNT verzendkosten € 7,95 van de telefoon heb ik nog steeds niet vergoed gekregen. De telefoonkosten naar hun 0900 nummer 30 ct per minuut ook niet.
Dan zat er bij de aanbieding nog een i-wood reclame banner vergoeding bij van € 10 pmd voor de periode van 2 jaar. Normaal is dit € 5. Hierover zeggen ze nu dat dit een zaak is van i-wood. Dus dit moeten we maar even afwachten of dit juist is.
Ik heb al een paar keer eerder met hun zaken gedaan, maar deze laatste keer is een ramp. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden en daar hou ik niet van. Voor de toekomst is GSM.nl enkel als referentie en de bestelling valt uit eindelijk bij iemand anders op de deurmat.
Grt.
Henk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?