Na al jullie berichtjes zat ik echt ontzettend te twijfelen of ik wel zou bestellen bij bestelmaar.nl. Na veel wikken en wegen had ik zoiets van als het mis gaat dan is het gewoon mijn grote eigen schuld.
16 mei 2008:
Ik ging voor een Vodafone abbo van 27,50 samen met een tatung 32 inch lcd en een Motorola f3 met de totale kosten van op dat moment 49 euro. Mijn printer is weer eens kapot dus bestelmaar moest mij de papieren toesturen.
De volgende dag koste het bovengenoemde opeens 0,00 euro dus tjah ik gemaild dat wou ik natuurlijk ook!
Donderdag 22 mei ontving ik alle papieren, had ondertussen nog geen reactie op mijn mail gehad.
Op maandag 26 mei heb ik ze een mailtje gestuurd waarom ik geen reacie kreeg en dat ze er daardoor niet prof. en betrouwbaar overkwamen, de volgende dag kreeg ik reactie, ze hadden mijn mailtje niet kunnen vinden, ik de reactiecode of hoe dat mag heten gemaild met nogmaals mijn vraag. Elke keer kreeg ik na 24 uur reactie en ik mocht hem gratis hebben koste dan alleen 8euro verwijderingsbijdrage die ik dan aan de postbode moest geven. Afgelopen maandag (2 juni)heb ik ze eens gemaild met de vraag wat de vermoederlijke levertijd zou zijn van alles, ik stond verbaasd dat ik de volgende dag geen reactie kreeg, maar een dag later stond de pakjesbezorger voor mijn deur met mijn tv en telefoon! Alles ziet er goed uit en ik ben toch blij dat ik de stap heb gewaagd om toch via bestelmaar.nl te bestellen na al jullie negatieve berichten!
Groetjes Laureen die hoopt dat bestelmaar.nl er voor zorgt dat iedereen positieve berichten kan gaan plaatsen.