Weten jullie iets?

• Jackaars

Binnenkort is het weer zover. Dan kan ik eens gaan kijken voor de verlenging van mijn T-Mobile abonnement. Op deze zondagmiddag waar ik niks te doen had ben ik maar achter internet gekropen om eens naar leuke aanbiedingen te agan surfen. Ik wil eigenlijk geen nieuwe GSM, maar ben op dit moment eigenlijk naar wat andere praktischere dingen voor in huis aan het zoeken. Hier stuit ik echter op het probleem dat ik dus geen cadeau's kan krijgen met de verlenging bij T-Mobile. Nu is het voor mij geen probleem om eventueel een overstap te maken (liever niet), maar het probleem is wel dat ik naar wat dingen zoek die ik nergens kan krijgen. Zo heb ik op dit moment op mijn verlanglijstje een kleuren laserprinter staan, een nieuwe wasdroger en een nieuwe airco. Zoals je ziet wat ongebruikelijke dingen. Weet iemand een toko die deze dingen wellicht kan leveren in combinatie met de verlenging van mijn T-Mobile abonnement? Ik kan namelijk niks vinden op dit moment. Ook cadeau's in combinatie met andere providers levert niks op.

Alvast bedankt voor jullie zoektocht :)

Jackaars

• Willem

Koop een goedkoop sim-only abonnement en doe het geld wat je gaat besparen in een spaarpot en koop daar dan later alles van wat je zou willen:

www.vergelijksimonly.nl

• Marc

Wat je ook kunt doen is even langs Simverkoop.nl gaan –> www.simverkoop.nl hier staan echt hele goedkope sim only aanbiedingen.

Deze website staat vol met top-aanbiedingen met losse sim kaarten waarbij alleen de kortingen al kunnen oplopen tot 85% van de normale maandlasten! Ik heb zelf bijvoorbeeld een abonnement afgesloten van Simpel, slechts 2,50 in de maand voor 2 uur gratis bellen!

Groetjes,

Marc

• Kletsmajoor

Ik weet niet of je per sé een T-Mobile verlenging wilt, maar ik zag in hun folder dat t for telecom deze week dagaanbiedingen heeft en a.s. zaterdag krijg je bij een 2-jarig Vodafone 22,50 abonnement een Nokia 6300 én een Nintendo Wii + sportspack. Kun je natuurlijk gewoon je nummer meenemen.

• Evelien

Via www.telecomvergelijker.nl kun je echt goed vergelijken

Ik heb vervolgens een sim only abonnement gekocht op www.simonly.eu, die waren het goedkoopste.