ik heb onlangs een abonnement afgesloten bij gsm.nl. Ik werd binnen 2 uur gebeld om mijn gegevens te bevestigen enz. Eigenlijk zou mijn telefoon worden bezorgd op maandag, ik kreeg echter 2 keer een mail met omstandigheden waarom de telefoon niet maandag bezorgd kon worden: Eerst was er iets met de provider en later was de telefoon niet op voorraad. Uiteindelijk werd de telefoon op donderdag toch bezorgd. Er was echter een probleem:
Ik had zoals gezegd mijn gegevens telefonisch doorgegeven en 1 letter van mijn
id-kaart(zoals op het contract stond wat de bezorger bij zich had) kwam niet overeen met het getal zoals het op mijn id-kaart staat.(een B was een D)
Hierdoor moest de telefoon weer terug en moest ik contact op nemen met gsm.nl. Ik heb ze gebeld(hele dag zijn de medewerkers in gesprek>nog een irritant punt) en de man die ik aan de lijn kreeg gaf mij het gevoel dat ik de telefoon niet terug ga krijgen met dezelfde aanbieding omdat deze nu afgelopen is!(hij moet me echter eerst nog terugbellen)
Ik vind dit persoonlijk verschrikkelijke onzin als ik hem niet gewoon krijg met dezelfde aanbieding(was zeer voordelig) omdat de telefoniste 1 letter verkeerd heeft verstaan(of met opzet gedaan?dat gevoel krijg ik erbij, had ook het gevoel dat de bezorger dit veel vaker had, aan de manier waarop hij het afhandelde te merken) Al met al hoop(eis?) ik dat ik hem gewoon krijg met het abonnement! ik heb namelijk een contract thuisliggen!
laat het nog wel weten!