Beltegoed uitbetalen

• beltegoedover

Bij de meeste mobiele abonnementen maar ook van prepaid kaarten hou je regelmatig beltegoed over wat uiteindelijk gewoon vervalt!

Je bent dit geld dan gewoon kwijt!

Maar nu niet meer!

Want nu is er www.BeltegoedOver.nl, die een groot deel van jouw beltegoed in cash uitbetaald naar jou.

Meld je nu aan en krijg per keer dat je ons betaalde nummer belt €0.75! welke je weer kan uitbetalen op je bankrekening!

www.beltegoedover.nl al meer dan 600 tevreden klanten

• linda

Ja het spijt me misschien ben ik te dom, maar dit lijkt me echt een belachelijk plan! Je betaald namelijk per telefoontje 1 euro 30 + de kosten van je mobiele telefoon en krijgt er 75 cent van terug!

• beltegoedover

Hoi Linda,

Je bent zeker niet de eerste met deze vraag/opmerking.

De website wordt dan ook alleen gebruikt door mensen waarbij hun beltegoed bijna verloopt het is natuurlijk beter om een deel van je beltegoed nog uit te betalen ipv het te laten verlopen.

• linda

Oja dat is natuurlijk ook helemaal waar!

• linnie

Hoi,

Misschien ook weer een domme vraag maar kun je mij vertellen wat de ksoten zijn van een telefoontje naar beltegoedover? Die 1,30 dat weet ik maar wat komt daar nog bij?

Thanks!

Linnie

• beltegoedover

Het enige wat daar nog bij komt zijn (zoals ze door de telefoon altijd zo mooi zeggen) “de kosten voor het gebruik van een mobiele telefoon”

dit is erg gevarieerd bij iedere provider, en helaas weet ik de kosten niet uit me hoofd

je hebt natuurlik de eerste “klik” dus de eerste tel, die is meestal het duurst, daarna volgt de kosten per minuut die je ook kwijt zou zijn bij een normaal telefoongesprek.

• linnie

ok, heb het opgezocht en weet nu wat het kost (0,06 starttarief en dan nog de gesprekskosten)..

Maar ja, beter iets uitbetaald van mijn tegoed dan het allemaal kwijt zijn..

Hoelang duurt het voordat er uitbetaling plaatsvindt?

• beltegoedover

Als je een aanvraag doet in april (en dan maakt het niet uit of je 1 of 30 april de aanvraag doet), dan krijg je eind mei het geld uitbetaald

We zijn bezig om dit sneller te doen, maar mede door de enorme groei de laatste tijd lukt dit nog niet.

wel hebben we inmiddels de vergoeding verbeterd

Voor ieder belletje krijg je 75 eurocent op je bankrekening gestort.

Na 50 x bellen wordt de vergoeding 80 eurocent

Na 100 x bellen wordt de vergoeding 85 eurocent per belletje

• jan

Bij http://www.cashjebeltegoed.nl heb ik het 24 uur naar aanvraag uitbetaling op mijn bank staan waarom bij jullie één maand later?

• beltegoedover

Hoi Jan,

Omdat daar de uitbetaling slechts 70ct per belletje is

en bij ons tot 85ct.

Bij www.beltegoedover.nl besparen we kosten door o.a. maar 1 keer per maand uit te betalen

Overigens zijn we wel bepaalde delen aan het automatiseren waardoor we binnenkort toch ondanks onze hoge vergoeding binnen een week gaan uitbetalen.