Vodafone 250+ 75 voor € 7,95

• Lyan

Ik zie dat Belvisie een nieuwe site heeft met denk ik een foutje. Er staat € 7,95 ipv € 9,95 ik heb hem maar daar besteld.

• Willem

Klinkt goed die prijs maar ze vertellen niks over aansl.- en verzendkosten, trouwens kijk eens op www.telecomvergelijker.nl Er zijn veel klachten over dit bedrijf.

• Lyan

Over ieder bedrijf schrijven ze minder goede dingen op telecomvergelijker. Het is alleen een simkaart dus voor mij zeker het proberen waard. Ik kreeg trouwens direct al een reactie. dat het contract is verstuurd.

• John

ik heb hier ook een vodafone abo besteld voor 7.95 , zou van hun een cashback krijgen van 24 euro, tot op heden al een keer of 5 gemaild en gevraagd waar dit geld blijft, iedere keer een antwoord is overgemaakt en vevrvolgens gebeurt er niets,

kan iedereen aanraden bij een betrouwbare shop te kopen en zeker niet bij hun want dan weet je zeker dat je niets krijgt

• Willem

En het is zo'n prachtige en heldere site met goede info over gsm's en de evt. straling. Ja ze kunnen je wel in de war brengen op zo'n manier.