Slechte aflevering Telecomadvies.nl/belgompany

• Sjaak

Trap er niet in, teleconadvies.nl cq belcompany belooft de volgende dag te leveren als je voor 15:00 besteld.

DIT IS NIET WAAR, je wordt pas om 16:00 gebeld en dan meldt het koeriers bedrijf dat ze pas over twee dagen kunnen leveren.

En dan bellen ze naar je huisnummer en niet naar je 06, dus grote kans dat je niet thuis bent.

Hierop sturen ze een mailtje wat je dan s avonds pas leest dat ze je niet konden bereiken.

En op een klacht reageren ze (telecomadvies)niet.

Uiteindelijk wordt de telefoon pas een week later geleverd. (hoop ik)

Dus als je een nieuw abbo zoekt of een verlenging laat je dan niet verleiden door snelle levering.

groeten

• Edith

Ik heb een heel andere ervaring, juist positief: kreeg binnen 2 uur een belletje, koerier was volgende dag in afgesproken tijdvak aanwezig (opgezocht via aflevertijd.nl). Hij was vriendelijk en maakte foto van mijn ID. Hoefde alleen maar 1 cent te pinnen, was snel en goed geregeld.

• Willem

Ja ik had bij Debitel dezelfde snelle bediening echter zonder 1 cent te pinnen, alleen kopie van voorkant betaalpasje + kopie rijbewijs of paspoort.

• Danny

Bij mij was het ook zo geregeld.

• Pinokkia

Ook alleen goede ervaring. Het kan wel eens gebeuren dat je iets later bezorgd krijgt. (vanwege drukte) Maar wat maakt dat uit nou!!!! Wees blij dat je minder moet betalen. Anders ga lekker toch naar een reguliere winkel en betaal de volle mep!!!!