Echt laagste prijs garantie? Ik geloof er niks van

• lucas

Dag,

Ik lees op webellen.nu dat ze de goedkoopste zijn op het internet, en ze bieden ook een laagste prijs garantie. Heeft iemand een idee of dat echt zo is? Ik heb namelijk geen behoefte om later dan toch nog een goedkopere website tegen te komen.

Groet,

Lucas

• Willem

Als je kijkt op www.mobiel.nl zie je ze nog goedkoper, alleen met een beperkt aanbod. En wat dacht je van http://shop.debitel.nl/cnv daar zie je volgens mij de goedkoopste aanbiedingen van het hele internet. Maar ja wie ben ik omdat te kunnen zeggen, maar ja kijk zelf maar even. Beide sites zijn van Debitel.

• Frits

Vorige week heb ik er een U600 besteld, en naar lang zoeken bleek webellen.nu echt de goedkoopste op internet. Voor de zekerheid had ik ze nog even gebelt, ik kreeg een erg vriendelijke mevrouw aan de telefoon die het verhaal bevestigde. Inmiddels bel ik al 4 dagen met een super mooi toestel. :-) Zou het dus zo weer doen.

• JeroenW

Om nou voor een paar euro met debihell zaken te gaan doen…

Ik heb een motorola z8 op het oog en die heb ik bij telecomadvies het goedkoopst gezien.

• Kees Henkman

Nou bij het laatste abonnement wat ik had zat een gratis lcd tv van kpn en dat is goed bevallen, kostte toen (2 jaar geleden) 40 euro per maand, als je ziet dat je nu zo'n lcd tv (die ook nog eens een stuk groter is) al krijgt voor 22 euro per maand dan zie je toch wel dat het een stuk goedkoper is geworden.

Ik zag zo'n ding staan op www.gratisgsmcadeau.nl maar of dat nu de beste keus is?Frits schreef:

>

> Vorige week heb ik er een U600 besteld, en naar lang zoeken

> bleek webellen.nu echt de goedkoopste op internet. Voor de

> zekerheid had ik ze nog even gebelt, ik kreeg een erg

> vriendelijke mevrouw aan de telefoon die het verhaal

> bevestigde. Inmiddels bel ik al 4 dagen met een super mooi

> toestel. :-) Zou het dus zo weer doen.