Geachte meneer of mevrouw,
Maandelijks wordt er een bedrag van 7,99 van mijn rekening afgeschreven. Ik zou dit graag stop willen zetten.
KN: KM13827820
POLIS NR: 8240213
Met vriendelijke groet
Lisette
Pas hier voor op.
Ik heb mijn verzekering ook telefonisch opgezegd.
Deze blijkt nu helemaal niet gestopt te zijn. Het geld wordt nog steeds “netjes” afgeschreven.
Ik heb nu ook alle betalingen nagekeken. De laatste 2 jaar heb ik 10 keer betaal, terwijl ik per kwartaal betaal en het dus 8 keer zou moeten zijn. Dus ze maken je ook nog geld afhandig waar ze helemaal geen recht op hebben dus lijkt het me verstandig om je betalingen te controleren.
Wij hebben de verzekering al een enkele maanden opgezegd schriftelijk maar ze blijven afschrijven. ben nu begonnen om het steeds terug te boeken.
raad je aan naar de winkel te gaan waar je de verzekering hebt afgesloten misschien dat zij je wel kunnen helpen maar reageren doen ze toch niet bij HTC.
sterkte ermee
maueen
Hallo
ik krijg elke maand een betaling van jullie van 7,50 waar ik niet om heb gevraagt, ik vraag mij af hoe jullie aan mijn bankrekening komen.
heb hier nooit toestemming voor gegeven.
Wil per direkt mee stoppen, en ik niet alleen maar ook 100 andere met me.
Zoniet.we hebben rader al ingelicht.
hoor het wel wat van jullie uit komt.
Met vriendelijke groet
Lenie Bartels
Peterjanssenweg 5
5813 br Ysselsteyn (lim)
Hoewel ik al een jaar niet meer in het bezit ben van hetverzekerde producr, via Dixon aangeschaft, blijft Rosemont, na herhaaldelijk vezoek te stoppen met het automatisch innen van de maandelijkse premie. Een fatsoendelijk adres is nog steeds moeilijk te verkrijgen. Ik ben het nu kwijt en wend me tot de bank en Dixon. hopelijk heeft het effect.!!!!! M.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?