verzekering HCS rosemont

  • Liset

    Geachte meneer of mevrouw,

    Maandelijks wordt er een bedrag van 7,99 van mijn rekening afgeschreven. Ik zou dit graag stop willen zetten.

    KN: KM13827820

    POLIS NR: 8240213

    Met vriendelijke groet

    Lisette

  • Stefan

    Ook ik heb telefonisch mijn verzekering af kunnen zeggen. Het enige wat je bij de hand moet hebben is je polisnummer, deze staat ook op je bankafschriften.

  • Erwin

    Ik heb net 2 verzekeringen telefonisch stop gezet

    Grt Erwin

  • H.J. Dennenberg

    Pas hier voor op.

    Ik heb mijn verzekering ook telefonisch opgezegd.

    Deze blijkt nu helemaal niet gestopt te zijn. Het geld wordt nog steeds “netjes” afgeschreven.

    Ik heb nu ook alle betalingen nagekeken. De laatste 2 jaar heb ik 10 keer betaal, terwijl ik per kwartaal betaal en het dus 8 keer zou moeten zijn. Dus ze maken je ook nog geld afhandig waar ze helemaal geen recht op hebben dus lijkt het me verstandig om je betalingen te controleren.

  • Willem

    Elly,

    Heel simpel, je belt 010-2068673 en krijg je een lief meisje Soraya en dan beeindig je je verzekering als je je Certificaat nr opgeeft of anders NAW.

    Groetjes, Wil

  • patrick van rooden

    Geachten heren.

    ik heb een telefoon verzekering bij jullie lopen en die wil ik opzeggen.

    polisnr.7502632 hou moet ik dat doe telefoon of een brief sturen.

    grtjes patrick van rooden

  • j.a.grootenboer

    hallo

    Mijn abbonement is al afgelopen nu wil ik mijn verzekering ook afsluiten.

    mijn servicecontractnm 50056366 km15270457

    mvg mr grootenboer

  • m

    Wij hebben de verzekering al een enkele maanden opgezegd schriftelijk maar ze blijven afschrijven. ben nu begonnen om het steeds terug te boeken.

    raad je aan naar de winkel te gaan waar je de verzekering hebt afgesloten misschien dat zij je wel kunnen helpen maar reageren doen ze toch niet bij HTC.

    sterkte ermee

    maueen

  • lenie bartels

    Hallo

    ik krijg elke maand een betaling van jullie van 7,50 waar ik niet om heb gevraagt, ik vraag mij af hoe jullie aan mijn bankrekening komen.

    heb hier nooit toestemming voor gegeven.

    Wil per direkt mee stoppen, en ik niet alleen maar ook 100 andere met me.

    Zoniet.we hebben rader al ingelicht.

    hoor het wel wat van jullie uit komt.

    Met vriendelijke groet

    Lenie Bartels

    Peterjanssenweg 5

    5813 br Ysselsteyn (lim)

  • J.Adriaans

    Hoewel ik al een jaar niet meer in het bezit ben van hetverzekerde producr, via Dixon aangeschaft, blijft Rosemont, na herhaaldelijk vezoek te stoppen met het automatisch innen van de maandelijkse premie. Een fatsoendelijk adres is nog steeds moeilijk te verkrijgen. Ik ben het nu kwijt en wend me tot de bank en Dixon. hopelijk heeft het effect.!!!!! M.