mobiel + camera + mp3 speler + bellen in het buitenland

• Benny

Hallo mobiele wetenschappers,

Over een maand vertrek ik voor vijf maanden naar Zuid-Amerika en ik heb nog geen mobiele telefoon. Aangezien dan ook een camera en mp3/wma speler (dus sd-slot) van pas komen heb ik het graag allemaal in één apparaatje. Nou vroeg ik me af wat jullie advies aan mij is als jullie weten dat ik naar Zuid-Amerika ga en dus van veel abonementen niet gebruik kan maken. Wat te doen? Welke telefoons komen in aanmerking? De camera graag met min 2.0 megapixels!

groeten Benny

• Henry

een aanrader is een N73 van nokia, misschien in combinatie met een orange of KPN Mobiel abonnement. Hierbi betaal je namelijk wel maandeljks, maar is je tegeod ook geldig in het buitenland.

Succes en en fijne vakantie,

Ps. Mocht je nog in aanmerking willen komen voor goedkope tickets. Via Tell2day kan je D reizen cheques krijgen

Benny schreef:

>

> Hallo mobiele wetenschappers,

>

> Over een maand vertrek ik voor vijf maanden naar Zuid-Amerika

> en ik heb nog geen mobiele telefoon. Aangezien dan ook een

> camera en mp3/wma speler (dus sd-slot) van pas komen heb ik

> het graag allemaal in één apparaatje. Nou vroeg ik me af wat

> jullie advies aan mij is als jullie weten dat ik naar

> Zuid-Amerika ga en dus van veel abonementen niet gebruik kan

> maken. Wat te doen? Welke telefoons komen in aanmerking? De

> camera graag met min 2.0 megapixels!

>

> groeten Benny

• Benny

Bedankt voor de reactie!

Zo te zien is dat een hele goede telefoon (review, foto's) maar ik vind hem wel te duur. Zelf zit ik sterk te denken aan de nokia 5500. Stuk mindere foto's en batterij gaat minder lang mee. Maar de rest staat me erg aan!

Volgens mij als ik naar vergelijkbare telefoons ga kijken kan ik alleen nog twijfelen tussen een Sony Ericsson (w700i). Is overall wat beter maar gaat wel stuk vrees ik. En ik wil de telefoon toch wel graag overal meenemen… want ik denk dat er daar ook wel mensen zijn die hem “graag zouden willen hebben” zeg maar.

Ben

• sharon

Heey Benny,

ik raad je de LG Chocolate aan, erg goed mobieltjeBenny schreef: