debitel opzeggen

• Ikke

Opgezegd per brief naar postbus adres. Niet aangetekend. Wel binnen een week een bevestiging dat abo beëindigd wordt over 3 maanden.

• Fred

Ja en toen……..?????

• Roel

Dat ze een goede service hebben blijkbaar

• Gaby

Nou, meestal werkt dat niet zo bij Debitel. Moet je maar eens op googlen.

Ik heb in maart 2006 geinformeerd wanneer mijn abonnement precies zou eindigen (contract kwijt, slordig maar dat kan gebeuren). Van Debitel kreeg ik bericht dat dit november 2006 zou zijn.

Ik dus netjes 3 maanden van te voren afgezegd. Pas in januari kreeg ik bericht dat ze een fout gemaakt hadden en dat het niet 2006 maar november 2007 moest zijn. Ik heb toen direct een klacht ingediend en de automatisch incasso ingetrokken. Ik kreeg dus telkens aanmaningen en mijn nummer werd geblokkeerd (belde toch nooit met Debitel, vanwege het slechte bereik).

Na veel gezeur had ik besloten toch mijn abonnement te betalen tot november 2007 maar dat ze mij niet mochten deblokkeren vanwege de kosten. Hebben ze toch gedaan en nu krijg ik dus weer aanmaningen voor de deblokkeringskosten. Ik word stapelgek van Debitel en betaal nu ook helemaal niets meer.

• richard

beetje raar verhaal dat je na 4 -5 maanden al gaat vragen wanneer je 2 jarige abo afloopt.

en debitel heeft geen eigen netwerk dus een slecht bereik van debitel kan ook al niet wel van de netwerken die ze verkopen maar die zijn niet anders dan elders, vaak ligt het ook aan je toestel(slechte antenne).

een nummerblokkade krijg je pas na ongeveer een half jaar dus dat lijkt me ook iets wat niet klopt

denk dan ook dat je je verhaal wat moet bijstellen en de goede redenen niet moet verzwijgen :-)

• M.W.H Thuijls

Ik wil mijn laptop garantieplan opzeggen.

Mijn polis nr:11271002175 want ik heb deze laptop niet meer.