Gsm stuk, wat te doen.

• Melvin(mozart)

Beste lezers,

Ik heb een SE W550i met abo van Tmobile.

Pas 24 februari 2007kan ik mijn abo bij Tmobile verlengen of beeindigen.

Aangezien ik lichtjes tevreden ben, maar toch wat min puntjes heb.

Onder meer, bijna nooit bereik in mijn woonplaats, en ze sluiten me wel heel snel af als ik een rekening 2 dagen na uiterste betaal datum betaal.

Maar voor de rest tevreden.

Nu komt het, mijn telefoon is stuk, bepaalde toetsen (waaronder 2, 8 en gesprek beeindigen en keyboard lock) Ik kan mijn pincode waar onder meer een 2 inzit niet meer intoetsen, en ook als ik gebeld word moet ik eerst mijn telefoon uit doen om het gesprek te beeindigen. Maar wat ik eerder vertelde, ik kom er niet meer in want pincode kan ik niet meer helemaal intoetsen. Ik ga over 10 dagen op vakantie, en moet een telefoon hebben. Tmobile wil me geen vervroegde verlenging aanbieden, en ook een vervangend toestel gaat me geld kosten. Het toestel reparen duurt na veel navraag ong. 2 weken en gemiddeld 60 euro.

Mijn vraag, is het verstandig om dan nu al een nieuw abo te nemen.

En zoja welke shop is snel, beetje goedkoop, en betrouwbaar.

En welke provider moet ik nemen, Tmobile heeft voor mij afgedaan, ik discusseer al ruim 2 jaar met ze over mijn bereikbaarheid. Ik moet 14 kilometer reizen buitenshuis om een beetje bereikbaar te zijn.

Met vriendelijke groeten,

MElvin

• richard

Kijk eens op http://www.2blinked.nl daar kocht ik hem echt goedkoop

richard

• ria

De gsm was opgeladen en opgewardeerd.

Dus niets aan de hand. Op vakantie had hij enkele dagen in de auto gelegen. Warm natuurlijk.

Ik wilde hem gebruiken, en hij deed helemaal niets meer. Ging nog niet meer aan , helemaal niets.

Liet zich ook niet eer opladen.

Wat kan het zijn, of wat moet ik doen?

Ria