Gratis Xbox 360

• Henry

He mensen!

Ik heb een leuke aanbieding gezien.

Gratis xbox 360 incl minimaal 50 euro om te gaan winkelen

www.tell2day.nl

Voor degene die geen xbox willen geen problemo. Ik heb van het geld gereedschap gekocht bij de gamma, En voor de dames! je kan ook winkelen bij H&M

Groetjes Henry

• Marchel

Als we toch gaan spammen ……

Je kan hem beter bij www.gsmtrack.nl bestellen. Supersnel (binnen 48 uur in huis) , hele goede service , en als je hem met een Orange 25 Euro , 2 jaar besteld , kan je buiten de Xbox 360 ook een gratis gsm uitzoeken (bijvoorbeeld Nokia 1600 of 2600) . :-)

Marchel.

• Marchel

Is het toeval dat jezelf ook uit GRoningen komt , net als tell2day ? Of gewoon een kwestie van je eigen site hier (en op veel meer plaatsen op het internet) promoten ?

Misschien is het dan handig om ook de shopsurvey toe te staan op www.telecomvergelijker.nl .

Marchel.

• Henry

Ik moet toegeven. Ik had niet meteen mijn spullen in huis van Tell2day (ondanks dat ze in groningen gevestigd zijn), maar ik weet wel dat als mijn gereedschap kapot gaat, dat ik direct terug kan naar de winkel waar ik het gekocht heb.In dit geval de Gamma

. 90 % van de internetwinkels moet je het weer terugsturen. Wat A veel geld kost en B je niet weet wanneer je het gerepareerd terug krijg.

Kijk als ik nu wat heb, ga ik lekker naar de Gamma en profiteer lekker van hun service. En een face2face gesprek verloopt in mijn ogen altijd beter dan een TNT deal.

En ik wil best spammen voor Tell2day. Wat goed is, is goed. En de prijs is altijd ergens van afhankelijk. Goedkoop is niet altijd beter, maar misschien zie ik het ook allemaal verkeerdHenry schreef:

>

> He mensen!

>

> Ik heb een leuke aanbieding gezien.

>

> Gratis xbox 360 incl minimaal 50 euro om te gaan winkelen

>

> www.tell2day.nl

>

> Voor degene die geen xbox willen geen problemo. Ik heb van

> het geld gereedschap gekocht bij de gamma, En voor de dames!

> je kan ook winkelen bij H&M

>

> Groetjes Henry

• Vincent

Hoi,

ik wil ook wel even reageren op het bovenstaande. Ik heb het normaal niet zo op internetdeals. Vaak wordt er veel beloofd en blijkt alles later anders te zijn. Toch hebben die gasten van Tell2day me overtuigd en heb ik het geprobeerd. Na een week of 3 had ik mn Orange 30 pakket in huis. Ik had daarbij gevraagd om 380 euro tegoed van D-reizen. Ook dat was perfect geregeld. Hiermee heb ik mn vrouw verrast en we zijn er lekker een weekend van weg geweest en ik kan zeggen dat dat zeer gezellig was. Ik zou bijna weer een 2 jarig abonnement afsluiten, haha. Nee, echt zonder gekheid, jongens van Tell2day, jullie hebben me super geholpen en jullie hebben echt waargemaakt wat jullie beloofd hebben. Top, een aanrader voor iedereen!!!!

Groeten allemaal,

VincentHenry schreef:

>

> He mensen!

>

> Ik heb een leuke aanbieding gezien.

>

> Gratis xbox 360 incl minimaal 50 euro om te gaan winkelen

>

> www.tell2day.nl

>

> Voor degene die geen xbox willen geen problemo. Ik heb van

> het geld gereedschap gekocht bij de gamma, En voor de dames!

> je kan ook winkelen bij H&M

>

> Groetjes Henry

• Gido

Na 3 weken??

• Henry

Gido,

Wat is jouw vraag precies?

• Marchel

Is gewoon een opmerking denk ik , dat 3 weken wel heel erg lang is voordat je je Orangepakket in huis hebt . Gebruikelijk is binnen 2 dagen na goedkeuring van de provider.

Marchel.