Hoi,
Zijn er enkelen van jullie al op de site van Tell2day geweest. Nou ik moet je zeggen dat ik laatst op een voorstel van hun heb ingegaan. Wel met een knagend gevoel omdat ik de site van hun een beetje kaal vond. Echter kwa informatie over hun procedures staat er genoeg op.
Ik dacht laat ik de proef op de som nemen. Ik een Orange abonnement aanvragen, met 400 euro destijds aantegoed. Wel leuk, want je kan ze via Skype ook bellen of via een aanvraagformulier bestellen. Ik heb maar voor de aanvraagform. gekozen.
En echt, tot mijn verbazing kreeg ik binnen 2 of 3 dagen alles netjes thuisgestuurd. Ik wilde ze de voordeel van de twijfel geven, maar mijn abb was binnen enkele dagen aangesloten en mijn waardecheques van de Gamma zijn al binnen.
En ik denk dat voor mij de reden is geweest om over te gaan op koop. Ze doen notabene zaken met Gamma, D reizen en H^M etc. Kon mij niet voorstellen dat zulke bedrijven anders met dit bedrijf in zee zouden gaan.
Het enige wat ik kan zeggen, beetje kale site kwa presentatie, maar zeker een goed afwerking. Ik wil geen reclame voor ze maken, maar mensen dit is zeker een aanrader
Succes