Tell2day Tegoed Abonnementen

• Henry

Hoi,

Zijn er enkelen van jullie al op de site van Tell2day geweest. Nou ik moet je zeggen dat ik laatst op een voorstel van hun heb ingegaan. Wel met een knagend gevoel omdat ik de site van hun een beetje kaal vond. Echter kwa informatie over hun procedures staat er genoeg op.

Ik dacht laat ik de proef op de som nemen. Ik een Orange abonnement aanvragen, met 400 euro destijds aantegoed. Wel leuk, want je kan ze via Skype ook bellen of via een aanvraagformulier bestellen. Ik heb maar voor de aanvraagform. gekozen.

En echt, tot mijn verbazing kreeg ik binnen 2 of 3 dagen alles netjes thuisgestuurd. Ik wilde ze de voordeel van de twijfel geven, maar mijn abb was binnen enkele dagen aangesloten en mijn waardecheques van de Gamma zijn al binnen.

En ik denk dat voor mij de reden is geweest om over te gaan op koop. Ze doen notabene zaken met Gamma, D reizen en H^M etc. Kon mij niet voorstellen dat zulke bedrijven anders met dit bedrijf in zee zouden gaan.

Het enige wat ik kan zeggen, beetje kale site kwa presentatie, maar zeker een goed afwerking. Ik wil geen reclame voor ze maken, maar mensen dit is zeker een aanrader

Succes

• Marchel

Buiten het feit of je net wat nodig hebt bij één van de deelnemende winkels , vind ik ze ook niet echt voordelig . Bij een 2-jarig Orange 25 abo. krijg je voor 350 Euro aan waardebonnen. Vorige week hetzelfde abo. afgesloten bij Belcompaby , en daar een Nokia N73 genomen. Deze verkocht voor 380 Euro. Heb liever380 Euro contant dan 350 Euro aanwaardebonnen.Enalsjemeni webshop mailt voor een cashback (gaat alleen maar via email , omdat de meeste providers dit niet fijn vinden) zijn de bedragen zelfs nog hoger (400+). Echter wacht je dan wel wat langer op je geld (soms enkele maanden).

Ook Mediamarkt heeft geregeld acties met waardebonnen (soms tot 400 Euro) , alleen verkopen die weer geen Orange , dacht ik.

Marchel.

• Henry

Marchel,

Ik heb met precies dezelfde dubio gestaan als jij. Nieuwe telefoon of iets anders. Ik heb al genoeg gsmtjes en heb dus voor de gamma bonnen gekozen.

Maakt immers niet hoe je de dingen betaalt, als je ze maar mee krijg dacht ik.

Ik weet niet zozeer hoe het zit met de bonus regelen van providers, snap natuurlijk wel dat die jongens van Tell2day ook iets willen verdienen, maar valt mij wel op dat de laatste 3-4 maanden hun uitkeringen lager waren. een maand voordat ik de mijne had aangevraagd gaven ze namelijk 480 euro bij een Orange 25. Ik weet dus niet wie de centen in de zak steken of houden ( denk de provider).

Zijn er nog meer mensen die ervaringen hebben?

Marchel schreef:

>

> Buiten het feit of je net wat nodig hebt bij één van de

> deelnemende winkels , vind ik ze ook niet echt voordelig .

> Bij een 2-jarig Orange 25 abo. krijg je voor 350 Euro aan

> waardebonnen. Vorige week hetzelfde abo. afgesloten bij

> Belcompaby , en daar een Nokia N73 genomen. Deze verkocht

> voor 380 Euro. Heb liever380 Euro contant dan 350 Euro

> aanwaardebonnen.Enalsjemeni webshop mailt voor een cashback

> (gaat alleen maar via email , omdat de meeste providers dit

> niet fijn vinden) zijn de bedragen zelfs nog hoger (400+).

> Echter wacht je dan wel wat langer op je geld (soms enkele

> maanden).

>

> Ook Mediamarkt heeft geregeld acties met waardebonnen (soms

> tot 400 Euro) , alleen verkopen die weer geen Orange , dacht

> ik.

>

>

> Marchel.

• Marchel

Inderdaad , de providers houden steeds meer in de zakken. Ze gaan geleidelijk aan de subsidies afbouwen. Als je inderdaad toch iets wilt kopen bij de aangesloten winkels , zou je inderdaad een goede deal kunnen sluiten bij ze , denk ik. Alleen is het me niet helemaal duidelijk hoe lang je hebt moeten wachten op de bonnen. Bij een cashback kan dit oplopen tot 2 of 3 maanden (en dan nog maar afwachten of de betreffende webshop op tijd de cashback overmaakt).

Marchel.