Extra kosten bij GSMTrack

• GSM gebruiker

Ik kan het niet helpen, maar ik denk met GSMTrack mee.

Stel, dat ze een afhaalmogelijkheid scheppen. Ze hebben (en alle andere online-shops!) van de wet al de plicht om een adres te vermelden waar ontevreden klanten kunnen mopperen. Niet alle mensen kunnen namelijk goed overweg met email en/of telefoon.

Dus er komt een gelegenheid voor. Bij GSMTrack, en bij alle andere on-line ondernemers.

Let op, want nu komt er een tip, waardoor er een landelijke trend wordt ingezet.

Als je de klant laat kiezen om NIET per TPG te laten verzenden, dan reken je 2 Euro voor ‘orderverwerkingskosten’. In plaats dat een telefoon voor een klant 149,95 plus 9,50 voor het onder rembours verzenden, totaal 159,45 Euro, gaat de klant dus 149,95 plus 2= 151,95 Euro betalen.

Op die manier zullen de kosten van het inrichten van een ‘mopperbalie’, ook te gebruiken als afhaalbalie, snel terugverdiend zijn.

• thys

Hou eens op met die zwartmakerij!

Als jij een gsm in de winkel koopt en bij thuiskomst blijkt deze kapot, dan ga je toch ook niet de reiskosten voor de tweede keer heen-en-weer rijden naar de winkel declareren?

Je bent akkoord gegaan met de voorwaarden van gsmtrack. Niet zeiken dus over die paar euro.

• GSMtrack.nl

Met alle respect, wij beginnen het eigenlijk best wel leuk te vinden. Hoe meer posts dat ie aan het openen is hoe ongeloofwaardiger zijn verhaal overkomt. Dat voorbeeld van die reiskosten hebben wij 'm namelijk ook al uitgelegd echter is dit een schoolvoorbeeld van complete onredelijkheid en ten koste van alles zijn gelijk willen halen. Wat ie simpelweg niet heeft. Maar dat moge inmiddels duidelijk zijn.

Wij wensen ‘m bij deze succes met ’zijn verdere kruistocht en gaan weer volop verder met het uitbreiden en tevreden houden van de rest van onze klantenkring . . .

• Linda

Hihi en weet je wat nu het leuke van dit geheel is, dat GSM Track zo steeds meer naamsbekendheid krijgt! Oké de berichten die hij plaatst zijn niet oké maar zoals eerder al geschreven zo overtrokken, dat geen mens het meer serieus neemt.

Dus ik zou zeggen ga zo door! HAHA