Tell2day cashback deals

• Eveline

Hoi,

Wie heeft er ervaring met de Tell2day.eu? En dan voor al met de cashback deals? Is het een net bedrijf en handelen ze alles snel en netjes af? Krijg je het geld ook snel op je rekening gestort? Of wie weet nog een cashback deal site die netje werk leverd?

• joost

Het ziet er niet echt betrouwbaar uit.

• Henry

Eveline,

Ik ben kort geleden op een voorstel van Tell2day in gegaan. Dan niet direct de cash back maar een van hun zogenaamde Tell2day Tegoed abonnementen.

Ik moet je zeggen dat ik mijn twijfels had, dit omdat de site nog niet helemaal klaar was, maar tot mijn verbazing kreeg ik binnen 2 dagen de contract en aanbieding in huis.

Ik ben op hun aanbod ingegaan en misschien op het eerste indruk een ‘kale’ site, maar zeker een bedrijf met een nette afwerking. Contract was namelijk binnen enkele dagen rond en de waardebonnen die ik besteld heb van de Gamma, kreeg ik enkele weken later toegestuurd

Hun concept sprak mij erg aan, this een voor ieders wat wils en gezien ik graag hobby kon ik gelijk nieuw gereedschap komen.

Mochten er mensen zijn met slechte ervaringen zijn met Tell2day, melden jullie dan wel even op deze forum. Zo helpen wij elkaar toch aan belangrijke info

Groeten Henry

• carola luppens

hallo

ik heb voor 4 week geleden een cashback af gesloten bij tell2day.eu

ze hebben mij prima geholpen en het is nu 4 week geleden en mijn geld is afgelopen weekeind gestort , dus ben super blij kan ik weer lekker shoppen.

Ik vind tell2day echt een aanrader als je het niet begrijpt of vragen hebt dan staan ze je prima te woord en leggen ze je alles zeer goed uit wat ik overigens erg belangrijk vind.

En dan dat het geld zo snel gestort word is toch helemaal super ???