Een half jaar geleden heeft mijn vrouw bij Tell-me, in Dronten, een abonnement inclusief ladyphone afgesloten. Leuk toestel leek het, maar een paar weken geleden hield dit apparaat er spontaan mee op.
Dus ingeleverd voor reparatie. Blijkt volgens de reparateur vochtschade te zijn en valt niet onder de garantie. Als ik de telefoon terug wil hebben moet ik beginnen met het betalen van 35 Euro onderzoekskosten, waar in eerste instantie al niet over was gezegd. Zo niet, dan ben ik de telefoon gewoon kwijt. Ook konden ze me niet vertellen wat de reparatiekosten zouden zijn.
Maar door deze kosten is me nu wel de mogelijkheid ontnomen om gewoon een andere reparateur te zoeken.
Volgens mij wordt ik hier nu zwaar belazerd en is de schade ontstaan doordat me een gammel toestel is verkocht. Het toestel is namelijk altijd normaal gebruikt en is zeker nooit nat geworden. Maar volgens Samsung kan normaal spraakvocht ook al voldoende zijn om het toestel te slopen. Dat ontstaat toch al bij normaal gebruik?
Enfin, ik ben van deze zaak een website aan het maken, het verhaal is te volgen op http://ladyphone.moetweg.nl of http://tell-me.moetweg.nl