ik zoek een goedkoop abonemunt

• jolanda

wie kan mij daar meehelpen ik zit inde schuld groetjes

skihut6

• Marchel

Nooit een abonnementnemen als je in de schulden zit , dan kom ja daar alleen maar dieper in te zitten. Wil je toch een abonnement , zou je kunnen kijken op www.telecomvergelijker.nl .

Marchel.

• Joost Nieuwstraten

Of neem een prepaypakket ik wil je er wel 1 geven van Upc/Debitel voor 7.95 incl verzendkosten en incl 10 Euro beltegoed.

Neem geen abonnement!

• Joost Nieuwstraten

Stuur maar een e-mail naar helpdeskmedewerker@kiesjesim.nl, dan regelen ze het voor je!

• ik heb een goed koop abonemnet

ik kan je daar opgeven bij simonline voor 495 permaand bellen4nop@hotmail.com kun zeggen dat ik je op geeft 300belminuten voor een jaar groetjes jolanda

• Rick

Als je voornamelijk naar vaste nummers belt of Telfort mobiel dan is samenbellen 500 van Telfort wel een leuke mogelijkheid. Via gsmweb.nl Betaal je maar 2,50 per maand en daarvoor kun je 500 minuten naar vast bellen en naar Telfort mobiel. Ik heb zelfs mijn vaste aansluiting thuis opgezegd omdat ik gratis bel via de PC en door middel van dit abonnement toch altijd bereikbaar ben en kan bellen! Ik heb hier al 2x aan meegedaan en heb nog nooit die 500 minuten opgemaakt in een maand! Zeg wel even tijdig op na het 2-jarig abonnement en sluit hem dan gewoon opnieuw af (als deze aktie dan nog geldt), anders ga je in de verlenging 5x zoveel betalen! Groetjes, Rick