blue tooth voor 6111

• Lisette

Hai

Misschien kunnen jullie me helpen? Ik krijg volgende week een nokia 6111, en wil daar nu dmv blue tooth ringtones en mp3's op gaan zetten.

Waar kan ik zo'n kabel kopen? Ik heb een dell laptop,maar daar kan ik niet in vinden of daar blue tooth in zit (ik dacht van wel,maar zie het niet)

Het is een inspiron 1300.

Mocht ik dus een kabeltje moeten kopen…waar kan ik dan heen, en wat zijn zo ongeveer de kosten van zo'n ding?

Ik wil nu toch ook eindelijk wel eens een leuke rinkel op m'n gsmmetje!

Met vr. gr. Lisette

• Lisette

ben ik weer…

blue tooth wil zeggen ZONDER KABEL, toch??

dan is mijn vraag anders…moet/kan ik in mijn laptop (of in de gewone pc) iets inbouwen??

Echt een stomme vraag hierboven…tssssk.

Mgoed…misschien dat iemand me toch verder kan helpen?

Gr. Lisette

• Marchel

Dan heb je een bluetoothstick nodig. Deze is vaak al te koop voor een bedrag van rond de 10 Euro , bij telecomwinkels of op internet.

Succes.

Marchel.

• Lisette

Hai Marchel

bedankt voor je reactie!! Ben gelijk hier naar Dixons gegaan,en heb er een gekocht!

De hele boel geinstalleerd (wat ook nog ff wat moeite kostte,maar alla, daar zijn we vrouw en blond voor nietwaar :) )

Nu wil ik de blue tooth verbinden met mijn gsm, en op een bepaald moment vraagt mijn telefoon om een wachtwoord…..slik

Geen idee welk dat is, in ieder geval niet mijn pincode,die doet het niet.

Enig idee hoe ik daarachter kan komen? Je moet ook een pincode opgeven voor het apparaat, (in je pc dus) maar daar kwam ik nog wel verder,TOT mijn gsm om een ww ging vragen.

Ik hoop dat jij of iemand me kunt helpen.

Met vr.gr. Lisette

• lisette

op ander prikbord al gevonden wat ik zocht. topic closed dan maar :)

• Marchel

Graag gedaan , en veel plezier ermee.

Marchel.