Is dit een goede aanbieding

• Niels

Hoi

ze bieden op een webwinkel(aboplus.nl)aan een nokia 6230i toestel + 3 toestellen van sony ericsson(j210i), dit met een abonnement van telfort 200 (2 jaar)

Is dit een goede aanbieding of zijn ze ergens anders goedkoper te krijgen,en heeft iemand ervaring met die sony ericsson?Het is wel mooi meegenomen voor mijn kinderen,maar zijn die toestellen wel een beetje goed te gebruiken?

Niels

• azalaia

Hoi Niels, ik heb even op www.kieskeurig.nl gekeken en deze j210i opgezocht.

Er is 1 review en als ik dit telefoontje zo bekijk is er niks mis mee, zonder frutsels en fratsen.

Maar vergeet niet, dat als je met deze actie akoord gaat, je de gesprekskosten moet gaan betalen over 4 telefoons plus dat je maar 200 belminuten per maand hebt voor jezelf waar je al snel overheen bent ( als je niet oppast)

Telfort is niet gek, weet precies waar ie mee bezig is n.l. geld verdienen.

Het beste lijkt mij om een eenvoudig pre-payed toestelletje te kopen voor je kinderen, bij sommige drogisterijen te koop voor 25 euro incl. 15 euro beltegoed.

Zo hou je overzicht en als het beltegoed op is voor die maand, dan bepaal jij of er gelijk een nieuwe pre-payed belkaart gekocht moet worden.

Ik hoop dat je iets hebt aan deze informatie.

Groeten van azalaia.

• Niels

Hoi Azalaia,

bedankt voor je reactie.

Het gaat maar om één abonnement, die ga ik zelf gebruiken met de nokia 6230i.

Die andere geef ik aan mijn kids,zij hebben al een prepaid kaartje.

Dus ik heb maar voor een telefoon gesprekskosten.

Groetjes

• Gerrit

Het is wel zo goedkoop bij die gasten, ik zag net een samsung e760 voor € 230,00.