Debitel opzeggen

• berry

wat te doen als je een debitel 250 hebt afgesloten met een GSM en camera en als je de winkel uit wilt lopen ineens 1379 euro aan de kassa moet betalen. Dan je abonnemet nog in de winkel wilt anuleren en de winkelier dat doet, En er 10 dagen later achter komt dat de winkel het niet gedaan heeft. En niet meer wilt doen omdat de opzegtermijn voorbij is.

Als iemand het weet zeg het me

THX berry

• JeroenW

Je kan beter 's met een rechtswinkel praten. Debitel kennende moet je alle communicatie vastleggen, kopieen van mail, faxen bewaren, gesprekken opnemen als je er de spullen voor hebt.

• Dimenzo

debitel is klote…..als het zo is gegaan als je vertelt, dan heb ik er geen woorden voor en is een rechtswinkel een optie…erg gewoon dat een medewerker die er eigenlijk (bijna) zelf niets aan verdient zoiets zou doen…

• JeroenW

Ik had ook gekloot met debitel, opgebeld, opzegtermijn opgevraagd en 1 maand gehoord, tot ik wilde opzeggen toen was het opeens 3 maanden.

Dat en het feit dat je door 5 minuten menu heen moet voordat je in een wachtrij terecht komt, voor mij geen debitel meer.

• Marchel

Hé ……. dat van die opzegtermijn klinkt me heel bekend in de oren. Heb exact hetzelfde ondervonden. Ook was er weer eens een opzegbrief niet aangekomen. Nu weet ik wel dat dit laatste bij alle providers voorkomt , maar bij Debihel was dit al de tweede keer. Voor mij dus ook geen Debihel meer.

Marchel.

• Stacy

JULLIE ZEUREN ER ZIJN DUIDELIJKE AFSPRAKEN VOOR HET AFZEGGEN EN AANNEMEN VAN EEN ABONNEMENT, DAAROM MOET JE OOK 18 EN OUDER ZIJN OM DIT AF TE SLUITEN..OMDAT MEN JE DAN VERANTWOORDELIJK ACHT VOOR JE DADEN.

MAAR NEE HOOR EEN BEETJE ZIELIG EN SLAP KOMEN LULLEN OP EEN FORUM HELPT,, JULLIE MOETEN GEWOON EEN ABONNEMENT PER AANGETEKENDE POST VERSTUREN,, DAN HEB JE ER OOK GEEN LAST VAN.

EN DAN WENS IK JULLIE SUCCES VERDER!!

EEN ABONNEE-HOUDER DIE ZICH WEL AAN DE REGELS HOUDT.

• berry

Hallo Stacy

Je hebt gelijk er zijn duidelijke afspraken over het afzeggen van een abonnement

En de 18 jaar zijn bij mij al 2x gepasseerd.. Het is alleen zo dat Debitel niet volwassen reageerd en zich niet aan de regels hield.. OPTA (het overkoepelend orgaan van alle providers) zegt dat het mogelijk is om binnen de 24 uur te annuleren. en Debitel werkt daar tot nu aan toe nog niet aan mee. En wat ik heb gedaan via dit prikbord is advies vragen wat je daaraan kunt doen

Ondertussen ben ik bij debitel al een paar stappen verder

Dus mijn advies aan iedereen die dit ook meemaakt…. VEEL ZEUREN EN VEEL SCHRIJVEN

Een abonneehouder die zich ook aan de regels houd en hoopt dat Debitel dat ook doet

• bert

debitel in juli op gezegt tot op heden niks ontvangen vandaag gebeld na 45 min eindelijk contact zeggen ze brief niet ontvangen zijn vaker post kwijt werken zeker mongolen op de postkamer nooit DEBIELTEL meer

• berry

Het schijnt na heel wat emailen toch uiteindelijk gelukt te zijn.

Debitel heeft het Contract geanuleerd

Mijn advies is dus: VEEEL zeuren en poot stijf houden.

Als je in je recht staat lukt het uiteindelijk toch.

Voor degene die contact zoekt met debitel

klantcontact@debitel.nl

EN als je een naam krijgt van een reactie gebruik die naam dan telkens weer in de volgende mailtjes

• BartG

Yep, ook gezeur met debitel.. probeer al sinds juni op te zeggen. Via fax en email, maar zonder resultaat/reactie. Zelfs op een aangetekende brief reageerden ze niet.

Nadat ik een betaling had teruggeboekt, kreeg ik ineens telefoon. Dat was wel grappig. Nu haal ik alle betalingen terug en waarschuw iedereen voor debitel. Een bedrijf zonder eigen netwerk, met bijzonder onvriendelijke medewerkers en een beleid dat tegen het criminele aanzit. Er moeten gewoon duidelijke regels komen en een onderzoek naar debitel.